כחמש שנים לאחר שהציגה לראשונה את הסטינגר, קיה מוכנה להיפרד מהדגם והיא עושה זאת באמצעות מהדורת מחווה מיוחדת לדגם שתשווק במספר מוגבל של 1000 יחידות בלבד. הסטינגר היא סוג של ניסיון של קיה להיכנס לשוק מכוניות הפרימיום הספורטיביות כמתחרה לדגמים כגון אודי A5 ספורטבק, ב.מ.וו סדרה 4 גראן קופה ועוד. הדגם אמנם זכה לאהדה, במיוחד דגם ה- GT הבכיר, אך זו לא תורגמה להצלחה במכירות ולכן בשלב זה קיה לא תציג יורשת לסטינגר, אולי בשלב מסוים בעתיד אך כרכב חשמלי בלבד.
מהדורת המחווה לסטינגר מצוידת במנוע במנוע ה-3.3 ליטר V6 טווין-טורבו של הסטינגר GT, מנוע המייצר הספק מרבי של 370 כ"ס ב-6,000 סל"ד ומומנט מרבי של 52 קג"מ המתקבל בין 1,300-4,500 סל"ד. המנוע משודך לתיבת 8 הילוכים אוטומטית המעבירה את הכוח אל הגלגלים דרך דיפרנציאל מוגבל החלקה מכני וכל זה מספיק עבור נתון תאוצה 0-100 קמ"ש של 4.9 שניות ולמהירות מרבית של 270 קמ"ש.
רוכשי הדגם יוכלו לבחור בצבע חיצוני בגוון ירוק או בגוון של אפור מט הייחודי לגרסה זו של הסטינגר, לצד זה נמצא חבילת השחרה מלאה לגריל, מראות הצד, חישוקי הגלגלים - בגודל "19, הקליפרים של ברמבו ועוד.
בחלל תא הנוסעים נמצא גימורי קרבון וריפודי עור בגוון חום טרקוטה למושבי הספורט ולדלתות ועל ספי הדלתות נמצא את מספר היחידה מתוך 1000 היחידות בייצור. לא תראו את זה בתמונות, אך על משענות הראש קיה רקמה צורה של צרעה - בהשראת שם הדגם.
קיה סטינגר שווקה לתקופה קצרה בישראל בין השנים 2018-2020 ובתקופה הקצרה הזו רק 18 יחידות מהדגם עלו על הכביש המקומי שלנו. הסטינגר שווקה בגרסת ה-2.0 ליטר טורבו 256 כ"ס או בדגם ה-GT המוזכר. מחירי הדגם בישראל עמדו ביום ההשקה על 280 אלף שקל ו- 380 אלף שקל, בהתאמה.