לאחר שחשפה את הלוגו החדשה שלה, שינתה את הסלוגן שלה ל- "Movement that inspires" ושינתה את שם החברה מ"קיה מוטורס" לפשוט "קיה", קיה מספקת לנו כעת עוד הצצה למה שנפגוש מהחברה בשנים הקרובות. כל זה כחלק בלתי נפרד מהתוכנית האסטרטגית שלה החברה שהוצגה אשתקד ובמרכזה קיה תהפוך מיצרן רכב בלבד לספק פתרונות תחבורה.
עד לשנת 2027 קיה תציג שבעה דגמים חשמליים יעודיים, במגוון סגמנטים, שיצטרפו אל הדגמים החשמליים המבוססים על דגמי החברה הרגילים, כדוגמת קיה נירו המשווק בגרסה היברידית, היברידית פלאג-אין וחשמלית מלאה. השאיפה של קיה היא להשיג נתח של 6.6 משוק הרכב החשמלי העולמי עד לשנת 2025 ולמכור 500,000 רכבים חשמליים בשנה עד לשנת 2026, יעד צנוע למדי שככל הנראה יושג לפני.
במהלך הרבעון הראשון של השנה, קיה תחשוף את הרכב החשמלי הייעודי הראשון שלה, מדובר בקרוסאובר חשמלי שהוא דגם מקביל לאיוניק 5 של יונדאי. הדגם יתבסס על פלטפורמת E-GMP שהיא פלטפורמה מודולרית ייעודית לרכבים חשמליים, הוא יציע טווח נסיעה חשמלי מרבי של מעל ל-500 ק"מ והסוללה המותקנת בדגם בעלת יכול טעינה מהירה במיוחד המאפשרת טעינה של עד 80% בזמן של פחות מ-20 דקות. קיה מציינת כי הדגם יציג בנוסף גם את שפת העיצוב החדשה של החברה, שפת עיצוב המשלימה את הכיוון החדש אליו החברה צועדת.
לצד הרכבים החשמליים לשוק הפרטי, קיה תייצר רכבים חשמליים יעודיים עבור השוק התאגידי, רכבים אלו יתבססו על פלטפורמה מודולרית ייעודית (skateboard) שתאפשר לבצע התאמות מדויקות לפי צרכי הלקוחות. עבור מיזם זה קיה יצרה שותפות עם חברות כמו Canoo האמריקאית המתכננת ומייצרת רכבים חשמליים עבור ציי רכב, מיניוואנים להסעות, רכבי חלוקה, ועוד.
כחלק מהמעבר לספק שירותי תחבורה, קיה הקימה את WiBLE כמיזם משותף עם חברת האנרגיה הספרדית Repsol. מדובר במיזם השכרת רכב לפי דקה או מה שאוהבים לכנות "מיזם רכב שיתופי" הפועל בעקרון זה למוכר לנו מחברות כגון Car2Go. קיה סיפקה למיזם, הפועל בעיקר במדריד כרגע, 500 רכבים מדגם קיה נירו פלאג-אין. בספטמבר 2020 קיה השיקה ברוסיה ואיטליה את שירות הרכב השיתופי KiaMobility והכוונה של החברה להשיק את השירות במדינות נוספות במהלך השנים הקרובות.