הפאנאמרה ספורט טירסמו החדשה היא גרסת סטיישן לאפאנמרה, פרקטית ושימושית יותר עם מושב חמישי סמלי.
כחמש שנים לאחר שהציגה קונספט בשם זהה, פורשה חושפת לקראת תערוכת ז'נבה גרסת מרכב חדשה לפאנאמרה, הפאנאמרה ספורט טוריסמו המהווה גרסת סטיישן/שוטינג-ברייק פרקטית יותר לפאנאמרה החדשה.
הפאנאמרה ספורט טירסמו (Sport Turismo ) זהה עד קורת B המרכזית לפאנאמרה ליפטבק הרגילה, אך משם ולאחור היא שומרת על גג אופקי יותר עד לזנב המאפשר להעניק ליושבי השורה האחורית מרווח ראש עדיף. בניגוד לפאנאמרה ליפטבק הכוללת שני מושבים נפרדים מאחור, פורשה יצרה במושב האחורי של הספורט טוריסמו מקום לנוסע חמישי, סמלי ושימושי בשעת חירום בלבד.
בנוסף לכך, תצורת הסטיישן של הדגם יוצרת תא מטען עם שפת הטענה נמוכה משמעותית מזו של דגם הליפטבק יחד עם תוספת של 20 ליטר לנפח העומד בספורט טירסמו על 520 ליטר (425 בדגם הפלאג אין) אותם ניתן להגיל ל-1390 ליטר עם קיפול המושבים מאחור.
עם אורך של 5,049 מ"מ, רוחב של 1,937 מ"מ גובה של 1,428 מ"מ ובסיס גלגלים של 2,950 מ"מ, הספורט טוריסמו זהה לאפאנמרה ליפטבק למעט תוספת קלה של 5 מ"מ למידת הגובה. ספויילר הגג האחורי משנה את מיקומו (זווית) בהתאם למהירות הנסיעה ובהתאם למצב הגג הפנורמי.
עם השקת הדגם, פורשה תציעה את הפאנאמרה ספורט טריסמו בחמש גרסאות הנעה שונות: פאנאמרה 4, פאנאמרה 4S, פאנאמרה 4S דיזל, פאנאמרה 4 היברידי פלאג אין ופאנאמרה טורבו.דגם הבסיס, פאנאמרה 4 ספורט טוריסמו, מצויד במנוע 3.0 ליטר V6 בהספק של 325 כ"ס ודגם ה- 4S מצויד במנוע ה-2.9 ליטר V6 טווין טורבו החדש של פורשה בהספק מרבי של 405 כ"ס. דגם הטורבו מצויד במנוע 4.0 ליטר V8 טווין טורבו בהספק מרבי של 542 כ"ס .
דגם ה- 4 E-Hybrid משלב בין מנוע ה-2.9 ליטר טורבו למנוע חשמלי קדמי, אלו יוצרים הספק כולל של 456 כ"ס.