המקאן טורבו מתחדש במנוע 2.9 ליטר טווין-טורבו עם 440 כ"ס, מספיק לנתון 0-100 קמ"ש של 4.3 שניות.
כשנה לאחר שהציגה את המקאן המחודש (מתיחת פנים), פורשה חושפת כעת את הגרסה הבכירה של הדגם, המקאן טורבו 2020 המחודש. בחזיתו של הדגם נמצא כעת את מנוע ה-2.9 ליטר V6 טווין-טורבו החדש של פורשה המחליף את מנוע ה-3.6 ליטר V6 טווין-טורבו ששרת את הדגם היוצא.
המנוע החדש מייצר בדגם הספק מרבי של 440 כ"ס ומומנט מרבי של 56 קג"מ בין 1,800-5,600 סל"ד (תוספת של 40 כ"ס לעומת המנוע היוצא) והוא משודך לתיבת 7 הילוכים PDK ולמערכת הנעה כפולה. עם המנוע החדש למקאן טורבו נתון תאוצה 0-100 קמ"ש של 4.5 שניות או 4.3 שניות ומהירות מרבית של 270 קמ"ש עם חבילת ספורט כרונו.
על עוצמת בלימה בדגם אחראים צלחות ורפידות בציפוי המיוחד של פורשה (PSCB) שלפי החברה הם מאפשרים תגובה מהירה יותר, עמידים יותר ומפחיתים ב-90% את האבקה המלכלכת את חישוקי הגלגלים - "20 כסטנדרט בדגם. רוכשי הדגם יוכלו לשדרג למערכת בלימה קרמית, למתלי אוויר ולהוסיף דיפרנציאל מוגבל החלקה נשלט אלקטרונית (PTV Plus).
בצד הויזואלי, המקאן טורבו מבדיל עצמו מהדגמים החלשים יותר באמצעות 4 סופיות אגזוז עגולות, דיפיוזר אחורי (למראה בלבד), עיצוב ייחודי לחישוקי הגלגלים, ספוילר בולט יותר ועיצוב קצת אגרסיבי יותר לפגוש הקדמי. בתא הנוסעים של הדגם נוכל למצוא מושבי ספורט חשמליים, גלגל הגה GT, תקרה בריפוד אלקנטרה, מולטימדיה "10.9 ועוד.