פורשה בוקסטר החדשה, הרודסטר הקטנה של פורשה, קלה יותר, מרווחת יותר ועם מנוע 2.7 חדש.
פורשה, חושפת את הדור השלישי של הבוקסטר, קצת לפני החשיפה הרשמית ביום חמישי הקרוב והחשיפה לקהל הרחב בתערוכת ז'נבה הקרובה בעוד שלושה חודשים.
הבוקסטר החדשה (981), זוכה בשלדת אלומיניום חדשה יחד עם שימוש נרחב במגנזיום, מה שמפחית את משקלה בכ-100 ק"ג לעומת הדגם המוחלף (987). תא הנוסעים, זוכה לטיפול בסגנון ה-911 החדשה והוא מרווח יותר מבעבר.
פורשה בוקסטר החדשה גדולה יותר מהדם היוצא עם אורך של 4,374 מ"מ, רוחב של 1,801 מ"מ, גובה של 1,282 מ"מ ובסיס גלגלים של 2,475 מ"מ. לעומת הדגם היוצא, בסיס הגלגלים התארך ב-6 ס"מ ומפסק הסרנים מלפנים רחב יותר ב-10 ס”מ. קונפיגורציית המתלים נותרה כשהייתה: מקפרסון מלפנים ורב חיבורי מאחור. כמו ה-911 החדשה, הבוקסטר החדשה זוכה בתגבור חשמלי להגה שפותח במשותף עם ZF.
בתחום המנועים, פורשה מחליפה את מנוע הבוקסר שישה צילינדרים בנפח 2.9 ליטר 255 כ"ס במנוע 2.7 ליטר חדש בהספק של 265 כ"ס המספיק ל-5.7 שניות 0-100 קמ”ש. דגם הבוקסטר S החדש, שומר על מנוע ה-3.4 ליטר 311 כ"ס, אך הוא שופר לטובת צריכת דלק נמוכה יותר ומציע 5 שניות 0-100 קמ”ש (תיבה ידנית). המנועים ישודכו לתיבת הילוכים ידנית (שבעה הילוכים?) או תיבת PDK כפולת מצמד. בהמשך פורשה צפויה להציע גם מנוע טורבו בנפח 2.5 ליטר.
חיצונית, שלא כמו ה-911 החדשה, פורשה הרשתה לעצמה לעשות יותר שינויים דרמטיים בעיצוב, במיוחד מאחור ומהצד. הבוקסטר החדשה הרבה פחות רכה ועגולה בעיצובה והיא זוכה למנה הגונה של כוחניות ואגרסיביות עם כונסי אוויר בולטים במיוחד הנמשכים לאחור לכל אורך הדלתות. הדבר היחידי שנשאר מהבוקסטר היוצאת, זהו הגג הרך המתקפל.