פורשה GT2 RS החדשה, במספרים זה יותר פשוט, 620 כ"ס והקפת נורברינג ב 7:18 דקות

פורשה GT2 RS

 

פורשה שחררה פרטים ותמונות על ה-GT2 RS החדשה. הפורשה GT2 RS החדשה היא הפורשה הסדרתית החזקה ביותר כיום. פורשה הצליחה להוציא הספק גבוהה של 620 כ"ס ממנוע הבוקסר3.6 ליטר הודות לצמד מגדשים עם גאומטריה משתנה. פורשה נשארת בין היצרניות היחידות שעדיין נאמנות לתיבה הידנית הרגילה והGT2 RS מצוידת בתיבת 6 הילוכים ידנית.

 

המכונית החדשה קלה מה-GT2 ב-70 ק"ג ומציבה את המאזניים על 1370 ק"ג מה שיוצר יחס של 452.5 כ"ס לטון, נכון יש טובות יותר, אך הרבה יותר יקרות ובעיקר לפי תוצאות זמן ההקפה של הנורברינג 7:18 דקות, פורשה גם יודעת איך להעביר את כל הכוח הזה לכביש. הזמן שהשיגה ה-GT2 RS החדשה על המסלול הוא החמישי בטיבו.

 

את המשקל יותר פורשה משיגה באמצעות שימוש נרחב שסיבי פחמן, כמו בפגוש הקדמי והמושבים, עוד מסייעים להשגת הזמן המרשים אלו בלמים קרמיים, צמיגים במידות של 245/35 מלפנים ו- 325/30 מאחור החובקים חישוקי 19 אינצ', הצמיגים פותחו במיוחד עבור ה-GT2 RS החדשה, זולים הם לא! אז לאט על הגז. למי שזה חשוב, היא חסכונית בצריכת הדלק ב- 5% לעומת ה-GT2 החלשה יותר.

 

 

לפי לזמן ההקפה המהיר של הרינג, ניתן להבין שהפורשה הזו לא עצלנית. 3.5 שניות 0-100 קמ"ש, 9.8 שניות 0-200 קמ"ש, 0-300 קמ"ש 28.9 שניות ומהירות מרבית של 330 קמ"ש.

פורשה תייצר רק 500 יחידות מה-GT2 RS ותחילת השיווק של המכונית באירופה, בספטמבר 2010. המחיר החל מ- $245,000

 

חייבים לציין שפורשה קצת הולכת לאיבוד בכל שלל הדגמים של ה-911, טוב אולי פורשה לא, אבל אנחנו כן. לא פחות מ-17 דגמים מבוססים על ה-911 ולנו נראה שאפשר להתחיל לקצץ, במיוחד לאור העובדה שמכוניות כמו הפאנאמרה החדשה, בארה"ב והקאיין, בכל השווקים, נמכרות יותר מכל דגמי ה-911 שלכל אחת מהן בין 4-6 דגמים בלבד.

 

תגיות: פורשה
ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.