במקביל לחשיפת סקיצה המציגה את הפיסול האווירודינמי של האיוניק 6, יונדאי מכריזה כי "מאוחר יותר החודש" היא תחשוף את האיוניק 6 במלוא הדרה.
האיוניק 6 היא מכונית סדאן חשמלית והמתחרה הישירה של יונדאי לטסלה מודל 3 ולמעשה, המתחרה הישירה הראשונה בשוק לדגם הזה, ב.מ.וו i4 לדוגמה היא ליגה אחרת של איכות. האיוניק 6 תתבסס כמובן על פלטפורמת E-GMP כמו שאר הדגמים החשמליים הייעודיים של קבוצת יונדאי, ביונדאי מציינים כי לדגם יהיה בסיס גלגלים אורך ואתם יכולים לצפות לכל מידה בין 2.90 מטר ל-3.90 מטר כך שמדובר ברכב שידע לספק מרווח מצוין לנוסעים מלפנים ומאחור.
מערכת ההנעה החשמלית בדגם תהיה זהה למוכר לנו מהאיוניק 5, קיה EV6 או ג'נסיס GV60, כלומר דגמי הנעה אחורית עם 229 כ"ס או דגמי הנעה כפולה עם 325 כ"ס בשידוך לסוללה בקיבלות של 77.4kWh. אנחנו עדיין לא יודעים מה יהיה טווח הנסיעה של הדגם אך בהחלט שאפשר לצפות לנתון של מעל ל-550 ק"מ. נאלץ להמתין לחשיפה בכדי לגלות האם הדגם ישווק גם עם הסוללה הבסיסית יותר בקיבלות של 58kWh.
בשלב מאחור יותר, כמו באיוניק 5, יונדאי תשווק את האיוניק 6 גם בדגם ביצועים עם הנעה כפולה והספק כולל שיעמוד על 577 כ"ס, כמו במקרה של קיה EV6 GT.
למעט שינויים מתבקשים, תא הנוסעים של האיוניק 6 יהיה זהה למוכר לנו מהאיוניק 5, כך לפחות לפי תמונות ריגול בהן צולם תא הנוסעים של הדגם.