סקודה חשפה הערב בבכורה עולמית את האניאק iV קופה, גרסת הקופה לקרוסאובר החשמלי הראשון של סקודה והרכב החשמלי הייעודי השני של החברה. האניאק קופה ישווק גם בדגם ביצועים RS עם הנעה כפולה והספק מרבי של 300 כ"ס. מצ'מפיון מוטורס, יבואנית סקודה בישראל, נמסר כי האניאק קופה ישווק בישראל במהלך הרבעון הרביעי של השנה.
העיצוב החיצוני של האניאק קופה נשענן כמובן על המוכר לנו מהאניאק הרגיל, אך החל מקורת B ולאחור נמצא גג המשתפל לאחור בחדות, מה שמעניק לדגם את מראה הקופה, והעיצוב החדש לכל חלקו האחורי של הדגם חותם מראה ספורטיבי ודינאמי יותר של הדגם וללא ספק, מדובר עיצוב מוצלח במיוחד של קרוסאובר קופה. בכדי להדגיש את המראה הדינאמי, דגמי האניאק קופה מצוידים כסטנדרט בגג זכוכית פנורמי שחור. העיצוב בסגנון קופה מעניק לדגם גם מקדם גרר נמוך יותר של 0.23 כך שלדגם טווח נסיעה גדול יותר, במעט, מזה של האניאק הרגיל. בנוסף, האניאק קופה זכה לעיצובים ייחודיים לחישוקי הגלגלים המגיעים במידות של "19 עד "21.
האניאק RS מבדיל את עצמו משאר הגרסאות בזכות דקורציה שונה בפגוש הקדמי והשחרה של מסגרת הגריל הקדמי, מסגרת החלונות, מראות הצד והסמלים. חלקו התחתון של הפגוש האחורי זכה לעיצוב שונה במעט עם דמוי דיפיוזר, גימור שחור מבריק ומחזיר אור לכל אורכו של הפגוש. חישוקי "20 או "21 בעיצוביים ייחודיים לדגם RS חותמים את העיצוב החיצוני והספורטיבי יותר של גרסת הביצועים.
דגם הביצועים זכה לגריל "Crystal Face" המואר באמצעות 131 נורות LED קטנות ורוכשי הדגם יוכלו לבחור במתלים בכיול קשיח יותר (זמין גם בדגמי ספורט-ליין) המנמיכים את המרכב ב-15 מ"מ מלפנים ו-10 מ"מ מאחור. האניאק RS הוא דגם מקביל לפולקסווגן ID5 GTX.
האניאק קופה ישווק בארבעה דגמים:
אניאק קופה 60: מנוע אחורי בהספק של 180 כ"ס ומומנט של 31.6 קג"מ, סוללה בקיבלות נטו של 58kWh, נתון תאוצה 0-100 קמ"ש של 8.8 שניות ומהירות מרבית של 160 קמ"ש.
אניאק קופה 80: מנוע אחורי בהספק של 204 כ"ס ומומנט מרבי של 31.6 קג"מ, סוללה בקיבלות נטו של 77kWh, נתון תאוצה 0-100 קמ"ש של 8.7 שניות ומהירות מרבית של 160 קמ"ש. לדגם זה טווח נסיעה של 545 ק"מ.
אניאק קופה 80x: הנעה כפולה בהספק של 265 כ"ס ומומנט מרבי של 43.3 קג"מ, סוללה בקיבלות נטו של 77kWh, נתון תאוצה 0-100 קמ"ש של 7.0 שניות ומהירות מרבית של 160 קמ"ש.
אניאק קופה RS: הנעה כפולה בהספק כולל של 300 כ"ס ומומנט מרבי של 46.9 קג"מ, סוללה בקיבלות נטו של 77kWh, נתון תאוצה 0-100 קמ"ש של 6.5 שניות ומהירות מרבית של 180 קמ"ש.
טעינה איטית AC של הדגם אפשרית החל משקע ביתי בהספק של 2.4kW ועד ל-11kW וטעינה מהירה מאפשרת להטעין 10% עד 80% מקיבלות הסוללה בזמן של 29 דקות (לסוללה הגדולה יותר).
לאניאק קופה אורך של 4,652 מ"מ, רוחב של 1,879 מ"מ, גובה של 1,622 מ"מ ובסיס גלגלים של 2,765 מ"מ, כלומר ארוך וגובה יותר באופן זניח לחלוטין של כ-5 מ"מ לכל כיוון. נפח תא המטען בדגם גדול מאוד ועומד על 570 ליטר, רק 15 ליטר פחות מהאניאק הרגיל.
תא הנוסעים זהה למוכר לנו מהאניאק הרגיל, מינימליסטי אך מבלי לוותר על הממשקים המוכרים משאר דגמי סקודה העדכניים כך שהמעבר לרכב חשמלי יהיה כמו מעבר לכל רכב חדש אחר. מול הנהג נמצא לוח מחוונים דיגיטלי קטן בגודל של "5.3 עם אופציה לתצוגה עילית בטכנולוגיית מציאות רבודה ובמרכז הדשבורד נמצא את מערכת המולטימדיה העדכנית של סקודה (OTA, תפעול קולי, אנדרואיד אוטו, אפל קארפליי ועוד) עם מסך מגע "13 גדול.