סוזוקי מסירה את הלוט מעל הרכב החשמלי הראשון של המותג, סוזוקי e-ויטרה, ולמרות השם המוכר אין ממש קשר בין הדגם המוכר לדגם החשמלי אותו סוזוקי תחל לשווק באירופה בשנת 2025, אז הדגם ינחת גם כאן בישראל.
סוזוקי ויטרה החשמלי מבוסס על פלטפורמת Heartect-e שהיא גרסה ייעודית להנעה חשמלית של פלטפורמת Heartect של סוזוקי, פלטפורמה מודולרית המשמשת כיום את מרבית דגמי סוזוקי. עם אורך של 4,275 מ"מ, רוחב של 1,800 מ"מ, גובה של 1,636 מ"מ ובסיס גלגלים של 2,700 מ"מ, סוזוקי e-ויטרה גדול יותר משמעותית מהויטרה בנזין הרגיל, במיוחד בסיס הגלגלים שארוך יותר ב-20 ס"מ משמעותיים.
סוזוקי e-ויטרה מצויד בשתי יחידות הנעה חשמליות, זו הבסיסית משלבת סוללה בקיבולת של 49kWh ומנוע חשמלי קדמי בהספק של 145 כ"ס וזו הבכירה יותר משלבת סוללה בקיבולת של 61kWh עם מנוע חשמלי בהספק של 175 כ"ס, לשני המנועים מומנט מרבי זהה של 19.3 קג"מ. את דגם 61kWh ניתן לקבל גם בגרסת הנעה כפולה עם תוספת של מנוע חשמלי אחורי בהספק של 65 כ"ס כך שלדגם זה הספק משולב מרבי של 185 כ"ס ומומנט מרבי משולב של 30.6 קג"מ.
בשלב זה סוזוקי לא מספקת נתוני טווח וטעינה, אך ניתן לצפות לטווח נסיעה של כ-400 ק"מ לדגם עם הסוללה הגדולה יותר. חלל תא הנוסעים של הויטרה החשמלי הוא כנראה תא הנוסעים המודרני ביותר שפגשנו אי פעם במותג והוא כולל את כל מה שאנחנו מצפים לפגוש מרכב חשמלי מודרני ולצד זה בסוזוקי כנראה שמכירים היטב את הלקוחות השמרנים של המותג ולכן דאגו לפזר בחלל תא הנוסעים כפתורים לשליטה פיזית כך שלמעט אולי לשליטה השונה על ההילוכים, כל השאר יהיה די מוכר להם.
סוזוקי אמנם מגיעה מאוחר לשוק הרכב החשמלי, אך כחברה שעיקר המכירות שלה הן בהודו ובשווקים האחרים במזרח אסיה, לא הייתה לה סיבה למהר ולפתח רכב חשמלי.