סוזוקי תחשוף בקרוב את דגמי 2024 המחודשים של הויטרה אשר זכו למתיחת פנים קלה. להזכירכם, הויטרה הוצג לראשונה עוד בתערוכת פריז 2014, הוא זכה בשנת 2018 למתיחת פנים מקיפה ולמרות שכבר היינו מצפים לדגם חדש לחלוטין כבר לפני שנתיים או שלוש, בסוזוקי בחרו להאריך את חיי הדגם בעוד מתיחת פנים קלה.
השינויים בעיצוב החיצוני קלים וכוללים עיצוב חדש לפגוש הקדמי, לגריל הקדמי, עיצובים חדשים לחישוקי הגלגלים ומבחר צבעים רחב יותר. למעט מולטימדיה "9 חדשה, תא הנוסעים נותר ללא שינוי מהמוכר לנו מהדגם הנוכחי. מערכת המולטימדיה החדשה כוללת חיבור לרשת ואפליקציה לשליטה מרחוק.
בהתאם לשוק היעד, הויטרה המחודש ישווק לראשונה עם יחידת הנעה היברידית מלאה, זו שמשווקת עם ה- S-CROSS. יחידת ההנעה הזו מתבססת על מנוע ה-1.5 ליטר האטמוספרי המייצר 115 כ"ס ומומנט מרבי של 14 קג"מ יחד עם מנוע חשמלי בהספק של 33 כ"ס ומומנט מרבי של 6.1 קג"מ. לצד יחידת ההנעה הזו נמצא את מנוע ה-1.4 ליטר טורבו המוכר בהספק של 129 כ"ס עם סיוע חשמלי 48V. את שתי יחידות ההנעה האלו ניתן לקבל עם הנעה קדמית או כפולה ALLGRIP. בשווקים אחרים, הויטרה צפוי להיות משווק גם עם מנוע ה-1.2 ליטר שלושה צילינדרים 82 כ"ס החדש של סוזוקי אשר הוצג לאחרונה עם הסוויפט החדשה וכאן עם מנוע ה-1.5 ליטר האטמוספרי במקום מנוע 1.6 ליטר.
לצד זה סוזוקי מדווחת על שדרוג כולל למערכות הבטיחות המתקדמות בדגם, זה כולל מערכת בלימה אוטונומית עם זיהוי מוקדם ורחב יותר של דו גלגלי והולכי רגל, ניטור נהג באמצעות מצלמה פנימית, בקרת שיוט אדפטיבית משופרת עם שמירה על מרכז הנתיב ועוד כמה מערכות שהן שיהפכו לחובה בקרוב בשוק האירופי כמו הכנה למנעול אלכוהול, קופסא שחורה, מגביל מהירות חכם ועוד, לצד זה הדגם מצויד ביכולת עדכון מרחוק למערכות הבטיחות המתקדמות.