סובארו לבורג, שבעבר שווק בישראל לזמן קצר, הוא סוג של גרסת סטיישן פרימיום לסובארו אימפרזה, הבסיס הוא אימפרזה אך העיצוב קצת שונה ודינאמי יותר, הכיול דינאמי יותר, האבזור עשיר יותר ואיכות החומרים בתא הנוסעים גבוהה יותר. הלבורג הנוכחי הוצגה בשנת 2020 וכעת סובארו חושפת בשוק הבית היפני את הלבורג לייבק (Layback) שהוא גרסת קרוסאובר לדגם.
סובארו לברוג לייבק נכנס למעשה בין הקרוסטראק הקטן יותר לבין האאוטבק הגדול יותר, לדגם אורך של 4770 מ"מ רוחב של 1820 מ"מ ובסיס גלגלים של 2,670 מ"מ, על הנייר הוא קצת ארוך ורחב יותר מהלבורג אך כל זה רק עניין של קוסמטיקה עם העיצוב הייחודי של הפגוש הקדמי לו זכה הדגם והתוספת של פלסטיקה היקפית לכל אורך תחתית המרכב שמעניקה לדגם את המראה המתבקש.
השוני העיקרי נמצא כמובן בהגבהת המרכב המשמעותית לזה זכה הדגם המוסיפה 55 מ"מ למרווח הגחון העומד בדגם על 200 מ"מ. כל זה מציב את מידת הגבוה של הדגם על 1,570 מ"מ, 70 מ"מ יותר מהלבורג הרגיל.
תא הנוסעים זהה למוכר לנו מהלבורג אך בלייבק נמצא שילובי ריפודים וצבעים חדשים שלא נמצא בדגמים אחרים של סובארו יחד עם מושבים קדמיים חדשים לשיפור התמיכה בגוף. כמו בשאר דגמי סובארו את מרכז הדשבורד תוספת מערכת מולטימדיה עם מסך אנכי "11.6 גדול אך הלברוג נבדל מכל שאר דגמי סובארו בכך שהוא עושה שימוש בלוח מחוונים דיגיטלי מלא "12.3 ולמרות שהוא הוצג עם הלבורג כבר לפני 3 שנים הוא טרם הגיע לשאר דגמי המותג.
לצד אבזור עשיר, אפליקציה לשליטה מרחוק (כולל התנעה והפעלת מזגן), מערכת שמע פרימיום עם 10 רמקולים ועוד, נמצא כמובן גם את מערכת הבטיחות המתקדמת של סובארו, EyeSight, המבוססת בדור העדכני שלה על שלוש מצלמות.
הלבורג לייבק ישווק עם אותן יחידות הנעה של הלברוג הרגיל, כלומר מנוע 1.8 ליטר טורבו בהספק של 177 כ"ס או בגרסת WRX, בשלב קצת מאוחר יותר, עם מנוע 2.4 ליטר טורבו בהספק של 260 כ"ס.