סובארו חושפת אב טיפוס לדור הבא של הלבורג, עם מנוע 1.8 ליטר טורבו חדש והדור הבא של מערכת הבטיחות EyeSight.
סובארו מציגה בתערוכת טוקיו אב טיפוס לדור הבא של סובארו לבורג, דגם הסטיישן הספורטיבי המבוסס על האימפרזה. למרות שמדובר באב טיפוס, לא קשה להבחין כי מדובר למעשה בדגם מוכן לייצור, למעט אולי שינויים קלים פה ושם בגרסת הייצור הסופית אשר תוצג במהלך המחצית השנייה של 2020.
סובארו לא ממש נדיבה בפרטים טכניים על הדגם, אך את מנוע ה-1.6 ליטר טורבו 170 כ"ס של הדגם היא מחליפה במנוע 1.8 ליטר טורבו בפיתוח חדש לחלוטין. בשלב זה סובארו לא מספקת לנו את נתוני המנוע או הביצועים של הדגם. הלבורג החדש מבוסס על הפלטפורמה המודולרית/גלובלית החדשה של סובארו, זו המשרתת כיום את כל הדגמים העדכניים של החברה, החל מהאימפרזה וה-XV קרוסטרק ועד לאסנט 7 מושבים הענק.
קווי העיצוב החיצוניים לא שונים מהותית מאלו ששרתו את הדגם היוצא, אך הטמעה של שפת העיצוב העדכנית של סובארו מעניקה לדגם מראה חד, מודרני ואגרסיבי/ספורטיבי יותר. כונס האוויר האגרסיבי במרכז מכסה המנוע, המזין אוויר למצנן הביניים, ממשיך לשרת את הדגם ותורם גם הוא למראה הספורטיבי.
הלבורג החדש יצויד בדור הבא של מערכת הבטיחות EyeSight של סובארו, זו כוללת חיישנים נוספים ומתקדמים יותר המאפשרים חישה ב-360 מעלות. באמצעות שדרוג מערך החיישנים מערכת הבלימה האוטונומית, לדוגמה, תוכל לספק התראה ובלימה בעת הצורך גם מול תנועה חוצה או פנייה בצמתים.
מערכת הניווט של הדגם תצויד במפות בהפרדה גבוהה דבר שיאפשר, לדוגמה, למערכת בקרת השיוט האדפטיבית להתאים את המהירות לתוואי הנסיעה, להאט לפני עיקולים או צמתים ולאפשר רמה גבוהה יותר של נהיגה אוטונומית.