יוניון מוטורס משיקה את אולם הדגל המחודש של טויוטה בתל אביב.
יוניון מוטורס, יבואנית טויוטה בישראל, פותחת מחדש את אולם התצוגה המרכזי שלה ברחוב יגאל אלון בל-אביב. האולם נפתח לאחר עבודת שדרוג וחידוש מקיפה במטרה להתאימו לתפיסת הלקוח של החברה העולמית. אל האולם החדש יכנסו בקרוב טויוטה אייגו החדשה וטויוטה ראב4 המחודש שיוצע לראשונה גם בגרסה היברידית.
העיצוב החדש נשען על ההכרה בשינוי המשמעותי אשר חל בתהליך המכירה והאינטראקציה עם הלקוח בשנים האחרונות. על פי תפיסה זו, ה"מסע" של הלקוחות הוא תהליך אחד מתמשך, אשר מתחיל כיום בבית או בסלולר, בחיפוש מידע באינטרנט, ברשתות חברתיות וממשיך אל נקודות המכירה באולמות התצוגה. התפיסה החדשה של טויוטה שואפת ליצור רציפות ואחידות בתהליך התקשורת עם הלקוח.
האולם המחודש יציע ללקוחות חוויה אינטראקטיבית, כך למשל ניתן יהיה להתרשם מרכב מסוים , תכונותיו, צבעיו וכו', על גבי הטאבלט של איש המכירות המלווה את הלקוח בביקורו באולם, ואף להקרין ישירות מהטאבלט על כל אחד מהמסכים הגדולים הפזורים ברחבי אולם התצוגה על מנת שהלקוח יוכל להתרשם מהרכב בו הוא מעוניין.
תכנון אולם הדגל החדש של טויוטה בתל אביב בוצע על ידי סוכנות אדריכלים לונדונית FITCH ובשיתוף משרד אדריכלים KL סטודיו מישראל, אשר שקדו על התאמת הקונספט הבינלאומי לתהליכי הרכישה וצרכי הלקוח הישראלי. בחודשים הקרובים צפויות כל סוכנויות המשנה של טויוטה ברחבי הארץ לעבור שדרוג והתאמה לקונספט האינטראקטיבי החדש של TOYOTA. מידי שנה מבקרים באולם התצוגה המרכזי במגדלי טויוטה בתל אביב כ- 25,000 לקוחות.
בהתאם למדיניות טויוטה, הדוגלת בשמירה על איכות הסביבה, בין היתר באמצעות שימוש בחומרים קיימים וממוחזרים, שולבו באולם התצוגה רהיטים שעוצבו על ידי אמן המחזור הישראלי רונן וסרמן, המכונה "אישפח", כמו ספסלים שיוצרו מחלקי קורולה.
במקביל להגברת הפעילות הדיגיטלית, נמצאת יוניון מוטורס בתהליך של הרחבת פריסת רשת הסוכנים במטרה לתת מענה לביקושים הגדלים לרכבי טויוטה ולפריסת נקודות שירות. משנת 2011 צמחו מכירות טויוטה בכ- 50% והחברה צופה פתיחה של סוכנויות חדשות בכרמיאל, רחובות וקריית גת.