טויוטה ראב4 זוכה להתחדש במתיחת פנים ולראשונה, הוא יוצע גם בגרסה היברידית שתהיה הגרסה החזקה והחסכונית ביותר של הדגם.
טויוטה הסירה בתערוכת ניו יורק את הלוט מעל גרסה ההיברידית לראב4, זו הפעם הראשונה בה טויוטה מציידת את הדגם במערכת הנעה היברידית מאז שהדגם החל את דרכו לפני כ-20 שנה. באמצעות הראב4 ההיברידי החדש, טויוטה חושפת למעשה את מתיחת הפנים לדגמי 2016 של הראב4.
כצפוי, מערכת ההנעה ההיברידית של הראב4 מבוססת על מנוע 2.5 ליטר הנעזר במנוע חשמלי קדמי ומנוע חשמלי נוסף מאחור היוצר למעשה הנעה כפולה חשמלית. טויוטה לא חושפת עדיין את נתוני המערכת אלא רק מציינת שהראב4 ההיברידית יהיה הדגם החזק ביותר מבין גרסאות ההנעה השונות של הראב4 וגם החסכוני ביותר.
מתיחת הפנים לדגמי 2016 של הראב4, כוללת חזית שעוצבה מחדש בהשראת הדגמים האחרונים של טויוטה, כפי שראינו למשל באוריס 2015 החדשה, יחד עם עדכון לעיצוב הפגוש האחורי ולפנסים מאחור המבוססים כעת על תאורת LED. כאופציה, טויוטה מציעה תאורה ראשית בטכנולוגיית LED ועיצובים חדשים לחישוקי הגלגלים משלימים את העדכון החיצוני בדגם.
לפי טויטה, איכות החומרים בתא הנוסעים שודרגה משמעותית (לא ניכר בתמונות לפחות), והיא הוסיפה אפשרויות חדשות לשילובי הצבעים בתא הנוסעים. בנוסף לכך, טויוטה התקינה לוח מחוונים חדש במרכזו היא התקינה מסך "4.2 צבעוני עבור מחשב הדרך. מערכת המולטימדיה של הדגם עודכנה והיא כוללת כעת (כאופציה) מצלמת 360 מעלות המספקת לנהג מבט מקיף על הנעשה סביב הרכב.
דגמי 2016 של הראב4 זוכים בחבילת הבטיחות החדשה של טויוטה TSS- Toyota Safety Sense, חבילה הכוללת מערכות בטיחות מתקדמות כגון מערכת בלימה אוטו', התראה על סטייה מנתיב הנסיעה והתראה על עצמים באזורים מתים בצדי הרכב, מעבר אוטו' בין תאורת מעבר לדרך. ברמות הגימור הגבוהות יותר המערכת כוללת גם בקרת שיוט אדפטיבית וכן מערכת קדם התנגשות מתקדמת יותר PCS.
הגרסה המתקדמת של מערכת PCS פועל החל ממהירות של 10 קמ"ש ועד המהירות המרבית של הדגם והיא יכולה במקרה של סכנת התנגשות להפעיל את הבלים ולהאט את מהירות הרכב בכ-40 קמ"ש. בנוסף לכך המערכת כוללת זיהוי הולכי רגל ומסוגלת להפחית את מהירות ההתנגשות בכ-30 קמ"ש בין המהירויות 10-80 קמ"ש.
טויוטה תחל לשווק את הראב4 ההיברידי החדש באירופה לקראת סוף 2015/תחילת 2016.