כארבע שנים לאחר שחשפה את הדור הנוכחי (שני) של הדאסטר, דאצ'יה מציגה את דגמי 2022 המחודשים של הדגם לאחר שאלו זכו למתיחת פנים הכוללת, בין היתר, עדכון קל לעיצוב החיצוני, מערכת מולטימדיה חדשה לצד מגוון שדרוגים לתא הנוסעים, יחידות הנעה מעודכנות כולל תיבת הילוכים אוטומטית לדגמי הבנזין ועוד.
חיצונית, זה אותו דאסטר מוכר עם שינויים קלים שהם יישור קו ויזואלי עם שפת העיצוב העדכנית של דאצ'יה שהוצגה עם הסנדרו החדשה, שנחשפה מוקדם יותר השנה. זה כולל עדכון קל לעיצוב הגריל ויחידות תאורה חדשות בפנסים הראשיים עם חתימת תאורת יום חדשה בצורת האות Y. שינוי דומה נמצא גם מאחור עם יחידות תאורה חדשות, חלק מהנורות, כמו האיתות הקדמי, עודכנו לנורות מסוג LED.
לצד זה נמצא עיצוב מעודכן לספוילר האחורי ועיצובים חדשים לחישוקי הגלגלים שלפי דאצ'יה תוכננו מחדש בכדי להפחית את מקדם הגרר, דבר המסייע להפחית בפליטת המזהמים וצריכת הדלק. לכך מסייעים גם צמיגים "ירוקים" יותר עם התנגדות נמוכה יותר לגלגול ב-10% לעומת אלו של הדגם היוצא.
בתא הנוסעים המעודכן נוכל למצוא מערכת מולטימדיה חדשה עם מסך מגע "8, הרחבה לאנדרואיד אוטו ואפל קאר-פליי וכפתור חדש על גלגל ההגה יאפשר תפעול קולי באמצעות סירי או הסייען של גוגל. בנוסף לכך, המושבים זכו לריפודים חדשים ועיצוב חדש וצר יותר של משענת הראש וליושבי השורה השנייה נוספו שקעי USB (בחלק מרמות הגימור).
עד עתה דגמי הבנזין של הדאסטר שווקו עם תיבת 6 הילוכים ידנית בלבד, עם מתיחת הפנים ניתן לקבל את דגם הבנזין הבכיר, 1.3 טורבו 150 כ"ס, גם עם תיבת 6 הילוכים EDC כפולת מצמדים - בדגם הנעה קדמית 2WD בלבד. מעבר לכך נמצא את אותן יחידות הנעה מוכרות, 1.3 טורבו בנזין עם 130 כ"ס 2WD או 150 כ"ס 4WD בשידוך לתיבת 6 הילוכים ידנית, 1.5 טורבו דיזל 115 כ"ס 2WD או 4WD ותיבת 6 הילוכים ידנית וכן גרסת הנעה בגז ECO-G 100.
למעט מערכת לניטור שטח מת, הדאסטר עדיין לא מציע מערכות בטיחות מתקדמות כמו בקרת סטייה מנתיב או בלימה אוטונומית, אבזור שכבר מזמן הפך לסטנדרט בישראל ובאירופה.