רנו קולאוס זוכה לרענון בדגמי 2019 עם עיצוב מעודכן ושני מנועי דיזל חדשים, אך הוא עדיין משווק עם 5 מקומות ישיבה בלבד.
כשלוש שנים לאחר שהציגה את הדור השני של הקולאוס, רנו מציגה את דגמי 2019 המחודשים של הדגם אשר זכו לרענון מקיף, כולל עדכון העיצוב החיצוני, תוספת של אבזור סטנדרטי, שדרוג החומרים בתא הנוסעים ושני מנועי דיזל חדשים לדגם. בנקודת החולשה העיקרית של הדגם, העדרה של שורת מושבים שלישית, רנו לא טיפלה.
העיצוב החיצוני של הקולאוס, שכבר נושא את שפת העיצוב העדכנית של רנו, זכה למספר נגיעות קלות עם עדכון קל לגריל הקדמי, עיצוב חדש למגלש הקדמי והאחורי ותוספת של כרום בפגושים מלפנים ומאחור. תאורת LED מלאה מוצעת כעת כסטנדרט ועיצובים חדשים לחישוקי הגלגלים יחד עם צבע "אדום וינטג'" חדש משלמים את העדכון החיצוני הקל לדגם.
בתא הנוסעים המעודכן של הקולאוס נוכל למצוא חומרי דיפון משודרגים ורכים למגע, חומרי גימור חדשים וכסטנדרט, כל הדגמים מצוידים כעת בשורה שנייה עם משענות ניתנות לכיוון. בנוסף, מערכת המולטימדיה כוללת כעת הרחבה לאפל קאר-פליי ומערכת הבלימה האוטונומית כוללת כעת גם זיהוי הולכי רגל.
בתחום ההנעה, הקולאוס המחודש זוכה בשני מנועי דיזל חדשים מסדרת Blue dCi העדכנית של רנו: 1.7 ליטר טורבו דיזל עם 150 כ"ס ו-34.6 קג"מ, מנוע המחליף את מנוע ה-1.6 דיזל הקודם של רנו, ומנוע 2.0 ליטר טורבו דיזל חדש עם 190 כ"ס (תוספת של 15 כ"ס מהמנוע הקודם) ו-38.7 קג"מ. שני המנועים משודכים כעת לתיבת הילוכים רציפה X-Tronic בלבד כאשר הדגם החזק יותר מצויד בנוסף במערכת הנעה כפולה לפי דרישה 4x4-i.
הדור השני של הקולאוס לא הגיע לישראל והוא לא צפוי לעשות זאת גם כעת לאחר מתיחת הפנים.