לוסיד מרחיבה את היצע הדגמים שלה ואל הלוסיד אייר היא מוסיפה כעת את הלוסיד גרביטי (Gravity), קרוסאובר פרימיום 7 מושבים גדול ממדים שיתחרה מול טסלה מודל X ובניגוד ללוסיד אייר היקרה מאוד המחיר שנקבע לגרביטי נגיש יותר ומקביל למחירים של המודל X בשוק האמריקאי, כלומר החל מ-$80,000.
ללוסיד גרביטי אורך של 5,034 מ"מ, רוחב של 1,999 מ"מ, גובה של 1,656 מ"מ ובסיס גלגלים של 3,035 מ"מ, כך שלמעט תוספת נכבדה של 70 מ"מ לבסיס הגלגלים הגרביטי זהה בגודלו לטסלה מודל X.
בשלב זה לוסיד חושפת רק מספר פרטים על יחידת ההנעה של הדגם, הספק של מעל ל-800 כ"ס, נתון 0-100 קמ"ש של פחות מ-3.5 שניות, טווח נסיעה של מעל ל-700 ק"מ וטעינה מהירה בהספק של מעל ל-300kW. לעומת המודל X הבסיסית לגרביטי נתוני ביצועים עדיפים ותוספת מאוד משמעותית של מעל ל-140 ק"מ לטווח הנסיעה וכל זה כאמור, במחיר זהה.
אל העיצוב החיצוני הנאה והמודרני לוסיד הצמידה תא נוסעים מינימליסטי, עשיר ומרשים למראה. מול הנהג נמצא יחידת תצוגה 6K קמורה בגודל של "34, היא זהה במראה למוכר לנו מהלוסיד אייר אך הפעם מדובר במסך אחד ענק ולא בשלושה מסכים נפרדים תחת אותה מסגרת. שינוי משמעותי נוסף הוא שכעת ההגה מותקן נמוך יותר ועם גלגל הגה בעל חלק עליון/תחתון שטוח יחסית המבט על המסך הוא מעל גלגל ההגה ולא דרכו.
בנוסף נמצא גם מערכת מולטימדיה חדשה עם מסך מגע "15 וכדי לשפר את הנדסת האנוש לוסיד הוסיפה בתחתית המסך ממשק פיזי לשליטה מהירה על בקרת האקלים ועוצמת השמע. הקונסולה בין המושבים זכתה לחיפוי נראה שקוף למחצה ומתחת לו נמצא צמד משטחי טעינה לצד מחזיקי כוסות ותאי אחסון שונים.
בחלל תא הנוסעים מפוזרים 22 רמקולים ולרשות הנוסעים מאחור מסך לשליטה על בקרת האקלים, חימום המושבים ועוד. לרשות הנוסעים 6 שקעי USB טייפ C וכן שלושה שקעי 220V להפעלת מכשירי חשמל כגון מחשב נישא ועוד.