מרצדס מעדכנת את דגמי הקופה והקבריולט של ה-C קלאס 2018 המחודשת, כולל מנוע 1.5 ליטר טורבו חדש עם 184 כ"ס.
לאחר שחשפה בחודש שעבר את דגמי 2018 המחודשים של C קלאס סדאן וסטיישן, מרצדס חושפת כעת את מתיחת הפנים שהעניקה לגרסאות הקופה והקבריולט של ה-C קלאס המחודשת.
כמו בדגמי הסדאן והסטיישן, גם כאן נוכל למצוא עיצובים חדשים וספורטיביים יותר לפגושים מלפנים ומאחור ועדכון לפנסים הראשיים עם LED כסטנדרט או תאורת MULTIBEAM LED המתקדמת כאופציה. עדכון קל נוכל למצוא גם היחידות התאורה מאחור.
בתא הנוסעים נמצא לוח מחוונים אנלוגי מעודכן ואופציה חדשה ללוח מחוונים דיגיטלי digital cockpitעם מסך "12.3. גם מערכת המולטימדיה בדגם זכתה לעדכון עם אופציה למסך "10.25 רחב במקום ה-"7 הסטנדרטי יחד עם תפעול קולי LINGUATRONIC משופר. בנוסף נמצא את גלגל ההגה החדש של מרצדס עם משטחי מגע יחד עם אופציות חדשות לגימור והריפודים בתא הנוסעים ותאורת אווירה עדכנית עם 64 צבעים שונים לבחירת הנהג. בשני הדגמים נוכל למצוא את רוב מערכות הבטיחות המתקדמות והעדכניות ביותר של מרצדס.
החידוש המשמעותי יותר בדגם נמצא מתחת למכסה המנוע. את מנוע ה-2.0 ליטר טורבו של הדגם בדגמים C200 ו-C200 4MATIC מחליף מנוע 1.5 ליטר טורבו החדשה של מרצדס-רנו, כאן הוא יוצע בהספק מרבי של 184 כ"ס בין 5,800-6,100 סל"ד ומומנט מרבי של 28.5 קג"מ בין 3,000-4,000 סל"ד. מנוע זה מצויד במערכת מיקרו היברידית 48V EQ Boost, הכוללת מנוע חשמלי (מתנע/אלרנטור) בהספק של 14 כ"ס ו-16.3 קג"מ המסייע בעת הצורך.
עם מנוע ה-1.5 ליטר לדגם הקופה C200 נתון תאוצה 0-100 קמ"ש של 7.9 שניות, מהירות מרבית של 239 קמ"ש וצריכת דלק משולבת של 16.4 ק"מ לליטר. בדגם הקבריולט C200 נתון התאוצה עומד על 8.5 שניות. גרסת בנזין נוספת לדגם היא C300, עם מנוע 2.0 ליטר טורבו חדש בהספק מרבי של 255 כ"ס ומומנט מרבי של 37.7 קג"מ - תוספת של 14 כ"ס לעומת הדגם היוצא.
חובבי הדיזל ימצאו את דגם C220d עם מנוע 2.0 ליטר טורבו בהספק מרבי של 194 כ"ס, ומומנט מרבי של 40.8 קג"מ - תוספת של 24 כ"ס לעומת הדגם היוצא. מספיק לנתון תאוצה 0-100 קמ"ש של 7.0 שניות, למהירות מרבית של 240 קמ"ש ולצריכת דלק משולבת של 21.7 קג"מ.
גרסת הביצועים AMG C43 4MATIC (דגם C63 הבכיר יוצג רק בהמשך השנה) מצוידת במנוע 3.0 ליטר V6 טווין טורבו עם הספק מרבי של 390 כ"ס ומומנט מרבי של 53.0 קג"מ - תוספת של 25 כ"ס לעומת הדגם היוצא. למרות תוספת ההספק, נתון התאוצה 0-100 קמ"ש בדגם נותר על 4.7 שניות או 4.8 שניות בדגם הקבריולט.