מרצדס חושפת את ה-C קלאס סדאן וסטיישן המחודשות, אותן היא תציג בתערוכת ז'נבה הקרובה.
כשבועיים לפני תערוכת ז'נבה, מרצדס מספקת לנו הצצה ראשונה אל ה-C קלאס המחודשת, זאת לאחר שזכתה למתיחת פנים הכוללת עצוב חיצוני מעודכן, תא נוסעים איכותי ומאובזר יותר, שדרוג מערכות הבטיחות בדגם ותוספת של מנועים חדשים כולל גרסאות PHEV חדשות.
חיצונית, השינויים קלים וכוללים עיצוב חדש לכונסי האוויר בתחתית הפגוש הקדמי וכאופציה, רוכשי הדגם יוכלו מעתה לבחור בפנסי Multibeam LED ראשיים הכוללים 84 נורות LED הנשלטות כל אחת בנפרד.
בתא הנוסעים מרצדס שומרת על הקיים ומשדרגת באמצעות גלגל הגה חדש, לוח מחוונים אנלוגי מעודכן אותו ניתן לשדרג ללוח מחוונים דיגיטלי עם מסך "12.3, מערכת מולטימדיה "7 מעודכנת עם אופציה למסך "10.25. בנוסף נמצא אופציות חדשות ומשודרגות לגימור בתא הנוסעים, ריפודים חדשים למושבים ועוד.
בצד הטכנולוגי, מרצדס עדכנה ושדרגה את מפרט הבטיחות בדגם באמצעות שיפור המצלמות והרדאר אשר אפשרו הוספה של שתי מערכות חדשות: מערכת היגוי אקטיבית המאפשרת מעבר נתיב אוטונומי בלחיצה על מוט האיתות או מערכת Active Distance Assist DISTRONIC המקבלת מידע גם ממערכת הניווט ומאפשרת להתאים את מהירות הנסיעה למסלול הנסיעה, כולל לדוגמה האטה במקרים של התקרבות לצומת או מעגל תנועה.
בתחום ההנעה, מרצדס מציגה מספר מנועים חדשים על מתיחת הפנים ל-C קלאס, כולם משודכים לתיבת 9 הילוכים אוטו'. דגמי C200 ו- C200 4MATIC מחליפים את מנוע ה-2.0 ליטר במנוע 1.5 ליטר טורבו חדש עם הספק מרבי של מרבי של 184 כ"ס בין 5,800-6,100 סל"ד ומומנט מרבי של 28.5 קג"מ בין 3,000-4,000 סל"ד. מנוע זה מצויד במערכת מיקרו היברידית 48V EQ Boost, הכוללת מנוע חשמלי (מתנע/אלרנטור) בהספק של 14 כ"ס ו-16.3 קג"מ המסייע בעת הצורך. עם מנוע זה לדגם נתון תאוצה 0-100 קמ"ש של 7.7 שניות בדגם הנעה אחורית או 8.1 שניות בדגם הנעה כפולה.
מעל דגם זה נמצא את דגם C300 עם מנוע 2.0 ליטר טורבו חדש בהספק מרבי של 255 כ"ס ומומנט מרבי של 37.7 קג"מ ובנוסף נמצא דגם דיזל C220d מעודכן עם מנוע 2.0 ליטר טורבו בהספק מרבי של 194 כ"ס ו-40.7 קג"מ המספק בדגם נתון תאוצה 0-100 קמ"ש של 6.9 שניות וצריכת דלק משולבת של 22.7 ק"מ לליטר.
דגם הביצועים C43 4MATIC מצויד במנוע 3.0 ליטר V6 טווין טורבו מעודכן עם הספק מרבי של 390 כ"ס ומומנט מרבי של 53.0 קג"מ - תוספת של 25 כ"ס לעומת הדגם היוצא. למרות תוספת ההספק, נתון התאוצה 0-100 קמ"ש בדגם נותר על 4.7 שניות או 4.8 שניות בדגם הסטיישן. בנוסף לכך מרצדס תציג בהמשך שתי גרסאות פלאג-אין חדשות, אחת עם מנוע בנזין 300e ואחת עם מנוע דיזל 300de.