מרצדס AMG C43 קופה החדשה היא גרסת ביניים ל-C63 AMG המצוידת במנוע V6 טווין טורבו בהספק של 367 כ"ס.
ההצלחה של אודי עם גרסאות ה-S הספורטיביות כדגמי ביניים בין הדגמים הרגילים לדגמי ה-RS הקיצוניים, הובילה את המתחרות מבית להציג גם כן גרסאות ביניים ספורטיביות לדגמי הביצועים הקיצוניים. מרצדס מצידה חושפת כעת את גרסת הביניים ל-C63 AMG קופה - AMG C43 4Matic קופה החדשה שתתחרה באודי S5.
בחזיתה של ה-C43 AMG ניצב מנוע 3.0 ליטר V6 טווין טורבו בהספק מרבי של 367 כ"ס ב- 5,500-6,000 סל"ד ומומנט מרבי של 53.0 קג"מ המתקבל ב- 2,000-4,200 סל"ד, מנוע אותו פגשנו לאחרונה גם ב- SLC 45 AMG וב- C450 AMG סדאן. המנוע משודך כסטנדרט לתיבת תשעה הילוכים 9G-Tronic ולמערכת הנעה כפולה 4Matic עם חלוקת מומנט של 31% לציר הקדמי ו-69% לציר האחורי, במצב הפעולה הרגיל של המערכת.
לפי מרצדס, זה מספיק לדגם בכדי להאיץ מעמידה ל-100 קמ"ש ב-4.7 שניות ולהשיג מהירות מרבית, מוגבלת אלקטרונית, של 250 קמ"ש.
במרצדס מציינים כי חלקים רבים בדגם הושאלו מה-C63 AMG הבכירה יותר, כולל מערכת RIDE CONTROL עם בולמים אדפטיביים ואפשרות בחירה מבין שלושה מצבי כיול, חלקים ממערכת ההיגוי ועיגוני המתלים לשלדה ועוד. מערכת הבלימה בדגם משודרגת גם היא לעומת הדגמים הרגילים.
גם התחום העיצוב ה- C43 AMG קופה שואלת אלמנטים מהדגם הבכיר יותר, כולל את עיצוב הפגושים, מראות הצד, חישוקי AMG, גלגל הגה AMG ועוד.