לא, זו עדיין לא מתיחת פנים וגם לא דגם חדש, אך פיג'ו e-208 החשמלית זוכה לשדרוג משמעותי למערכת ההנעה החשמלית שלה, למעשה מדובר במערכת הנעה חשמלית חדשה לחלוטין שנלקחה מפיג'ו E-308 החשמלית שהוצג מוקדם יותר החודש.
מערכת ההנעה החשמלית החדשה של פיג'ו e-208 כוללת סוללה חדשה וקצת גדולה יותר, מנוע חשמלי חדש בעל נצילות גבוהה יותר, מערכת ניהול סוללה חדשה ועוד מספר שדרוגים המאפשרים למערכת ההנעה הזו להשיג נצילות גבוהה יותר עם צריכת אנרגיה נמוכה של 120Wh לכל ק"מ של נסיעה, זאת לעומת 155Wh לקילומטר בדגם הנוכחי.
מנוע ה-136 כ"ס 26.5 קג"מ הוחלף במנוע חדש ויעיל יותר בהספק של 156 כ"ס ו-26.5 קג"מ וסוללות ה-50kWh של הדגם הנוכחי (נטו 45kWh) הוחלפה בסוללה חדשה בקיבולת של 51kWh (נטו 48.1kWh) - בפיג'ו e-308 מותקנת סוללה בקיבולת של 54kWh. התוצאה היא שלדגם החדש טווח נסיעה של מעל ל-400 ק"מ לעומת 361 ק"מ בדגם הנוכחי - נתון טווח WLTP סופי יפורסם לקראת מועד ההשקה. להזכירכם, הגרסאות הראשונות של פיג'ו e-208 הציגו טווח נסיעה של 339 ק"מ ובתחילת השנה הדגם שודרג והציג טווח של 361 ק"מ, כך שכעת זה כבר השדרוג השני למערכת ההנעה החשמלית של הדגם עם תוספת כוללת של כ-18% לטווח הנסיעה.
מעבר למנוע החזק אך היעיל יותר והסוללה החדשה, פיג'ו התקינה בדגם צמיגים חדשים בעלי התנגדות נמוכה עוד יותר לגלגול - על חישוקי "16, תיבת ההילוכים (הילוך 1 כמובן) זכתה ליחס העברה קצת ארוך יותר לטובת שיפור הטווח בנסיעה כביש המהיר ומשאבת החום זכתה לחיישן לחות המאפשר להפעיל בצורה יעילה יותר את חימום או מיזוג תא הנוסעים.
כמו בדגם הנוכחי, הרוכשים יוכלו לבחור בין מטען פנימי חד פאזי בהספק טעינה של 7.4kW או במטען פנימי לתל פאזי המאפשר טעינה ביתית בהספק של 11kW. טעינה מהירה DC נותרה גם היא ללא שינו על הספק מרבי של 100kW כך שטעינה של 20% עד 80% אורכת 25 דקות.
פיג'ו e-208 המעודכנת תשווק באירופה בתחילת שנת 2023.