קבוצת סטלנטיס, זו שמאחדת שלל יצרנים כמו פיג'ו וסיטרואן ועד אלפא רומיאו, פיאט וג'יפ, חושפת את מערכת הנהיגה האוטונומית החדשה שלה, STLA AutoDrive, אותה החברה תטמיע בדגמי החברה השונים המבוססים על פלטפורמת STLA, כדוגמת פיג'ו 3008 החדש. יש לציין כי בשלב זה סטלנטיס לא מציינת האם המערכת מיועדת לכלל דגמי החברה או רק לדגמים היקרים יותר ובאיזה מערך חיישנים המערכת עושה שימוש.
בשלב זה המערכת בגרסת 1.0 תאפשר נהיגה אוטונומית ברמה 3 עד למהירות נסיעה של 60 קמ"ש והיא תוכל לעשות זאת גם בלילה או בתנאי מזג אוויר שונים כגון גשם קל ועוד - רמה 3 מאפשרת נהיגה ללא צורך באחיזה בהגה או בשמירת קשר עין עם הנעשה בכביש. כדי לאפשר את הפעולה גם בימים גשומים החיישנים החשובים במערכת, כמו מערך המצלמות, זכו למערכת ניקוי אוטומטית.

כמו מערכות אחרות בשוק, המערכת תאפשר פעולה ברמה 3 רק בכבישים בינעירוניים ומכיוון שפעולת המערכת מוגבלת בשלב זה עד למהירות של-60 קמ"ש זה אומר שעיקר השימוש יהיה למעשה רק בעומסי תנועה - כמו המערכות של ב.מ.וו ומרצדס. בסטלנטיס מציינים כי דגש רב ניתן לאופי פעולת המערכת כך שפעולתה תרגיש "טבעית" וזורמת יותר כמו נהג אנושי. בחברה מציינים כי המערכת תזכה בעתיד לעדכונים שיוכלו להגדיל את טווח המהירויות של פעולת המערכת עד לכ-95 קמ"ש, כולל פעולה בנהיגת שטח.
מעל ל-60 קמ"ש המערכת תעבור לפעולה ברמה אוטונומית 2 בה הנהג עדיין נדרש לשמור את ידיו על ההגה ברמה 2+ שמאפשרת הסרה של הידיים מגלגל ההגה אך עדיין נדרש מהנהג לשמור על קשר עין רצוף עם הנעשה בכביש.