בארה"ב אוהבים מרוצים בקו ישר, באירופה עיקולים וביפן אוהבים מאוד שיפורי רכבים ונסיעה על הצד וזו הסיבה שיונדאי בחרה בתערוכת השיפורים של טוקיו כדי לחשוף את האיוניק 5N DK, גרסה מיוחדת של האיוניק 5N המצוידת בחלקים ייחודיים עבור לקוחות שרוצים יותר מהאיוניק 5N שלהם.
התוספת DK לשם הדגם היא קיצור של Drift King, הכינוי שהוצמד לנהג תחרויות הדרפיט האגדי קייצ׳י טסוצ׳יה שלא רק תרם את הכינוי שלו אלא היה שותף מלא לפיתוח החלקים המשמשים את האיוניק 5N DK.
יחד עם טסוצ׳יה כנהג, יונדאי בחנה חלקי אפטרמרקט שונים והרכיבה חבילת שיפורים הכוללת, בין היתר, מערכת בלימה משודרגת עם קליפרים מונובלוק מאלומיניום עם שש בוכנות ורפידות חדשות בעלות שטח מגע גדול יותר ב-54% מזה של האיוניק 5N הרגילה ומקדם חיכוך של 0.55.
החבילה כוללת בנוסף גם חישוקי "21 מחושלים קלים יותר המפחיתים את המשקל הבלתי נתמך ב-10.6 ק"ג, קפיצי הנמכה של H&R המנמיכים את המרכב ב-15 מ"מ מלפנים ומאחור.
כדי לשדרג גם את כוח ההצמדה וגם את הצד הויזואלי יונדאי הוסיפה קיט חיצוני הכולל פגוש קדמי חדש, כנף גדולה על הגג, חצאיות צד ודיפיוזר חדש כאשר כל החלקים עשויים מקרבון קל משקל.
בשלב זה לפחות, האיוניק 5N DK תשווק בשוק היפני ובשוק הקוריאני בלבד.