במקביל להשקת האיוניק 5 המחודשת בשוק האמריקאי, זו שהושקה לאחרונה בישראל, יונדאי משיקה בשוק האמריקאי גרסה ייחודית של האיוניק 5 הנקראת איוניק 5 XRT. כפי שאתם רואים, מדובר בגרסה "קרבית" יותר של האיוניק 5 המיועדת לכאלו שירצו לקחת את האיוניק 5 שלהם גם לטיולי שבילים. זה המקום להזכיר כי בשוק האמריקאי ליונדאי כבר יש קו שלם דגמי XRT, כגון טוסון או סנטה פה XRT ועוד.
כדי לאפשר לדגם יכולות שטח גבוהות יותר מאלו של הדגמים הרגילים, האיוניק 5 XRT זכה לכיול שונה למתלים כולל הגבהת מרכב קלה של 2.3 ס"מ שיחד עם העיצובים הייחודיים לפגושים מלפנים ומאחור אפשרו להגדיל במעט את זוויות הגישה/נטישה לעומת הגרסאות הרגילות. הדגם זכה בנוסף גם לחישוקי "18 בעיצוב ייחודי בסגנון רכבי שטח קשוחים ואלו לובשים צמיגי כביש-שטח (קונטיננטל crosscontact ATR) במידה של 235/60.
האיוניק 5 XTR תשווק, כמובן, בגרסת ההנעה הכפולה של האיוניק 5 עם הספק כולל של 325 כ"ס ומומנט מרבי של 61.7 קג"מ, זה מספיק לנתון תאוצה 0-100 קמ"ש של 5.3 שניות ועם סוללת ה-84kWh החדשה של הדגם זה מספיק לטווח נסיעה של כ-410 ק"מ בתקן EPA האמריקאי.
לצד הפגושים בעיצוב ייחודי הדגם זכה גם לחבילת השחרה למסגרת החלונות, לסמלים מלפנים ומאחור, מסילות הגג ועוד וגם פסי ההגנה התחתונים על הדלתות זכו לעיצוב ייחודי. האווירה הקשוחה ממשיכה גם אל חלל תא הנוסעים עם חומרי גימור ייחודיי לדגם בגוון כהה, לוגו XRT על המושבים והדלתות, ועוד.