רימאק (Rimac) הקורואטית מציגה את מכונית העל החשמלית הראשונה שלה בייצור סדרתי מלאה, רימאק נבארה (Nevera), שהיא למעשה את גרסת הייצור לקונספט רימאק C_Two, אותה הציגה החברה בשנת 2018. מחירה של רימאק נבארה עומד על כ-2 מיליון אירו והחברה תייצר בקרואטיה רק 150 יחידות מהדגם.
כמו כל דגמי רימאק שהוצגו עד היום המספרים מרשימים מאוד: ארבעה מנועים חשמליים, אחד לכל גלגל, המייצרים הספק כולל של 1914 כ"ס ומומנט מרבי מפלצתי של 240.6 קג"מ הזמין מהרגע הראשון של הלחיצה על דוושת התאוצה. לפי רימאק כל זה מספיק לנתון תאוצה 0-100 קמ"ש של 1.97 שניות, 0-300 קמ"ש בזמן של 9.3 שניות, מהירות מרבית של 412 קמ"ש ונתון רבע מייל בזמן של 8.6 שניות - הנתון המהיר ביותר כיום לרכב בייצור סדרתי.
את מערכת ההנעה הזו מזין מארז סוללות בקיבולת של 120kWh המכיל 6960 תאים של סוללות ליתיום-יון. את כל מערכת ההנעה הזו, כולל המנועים החשמליים להם נצילות של 96%, רימאק פיתחה בעצמה. זה כמובן לא אמור להפתיע אף אחד שכן זה למעשה העיסוק העיקרי של החברה, תכנון ופיתוח של יחידות הנעה חשמליות עבור יצרני רכב שונים. טווח הנסיעה של הדגם 490 ק"מ.
מארז הסוללות הוא חלק בלתי נפרד משלדת הרכב (מונוקוק מקרבון כמובן) ולפי החברה התכנון של המארז אפשר לה להגדיל את ההתנגדות לפיתול ב-37% וצורתו תוכננה כך שיהיה ניתן להשיג חלוקת משקל של 48:52 לטובת הציר האחורי.
העיצוב החיצוני נותר דומה אמנם לקונספט שהוצג בשנת 2018, אך בפועל כמעט כל נקודה וחלק ברכב זכו למקצה מקיף של אופטימיזציה, זאת בכדי להשיג מצד אחר יעילות אווירודינמית גבוהה יותר, בכדי להשיג את המהירות המרבית הגבוהה, לצד הגדלת כוח ההצמדה כאשר רוצים להשתמש ברכב בכבישי נהיגה וכמובן על המסלול. בכדי להשיג את הניגוד הזה בין מהירות מרבית גבוהה לכוח הצמדה גבוה הדגם עושה שימוש במשטחים המשנים את צורתם/מיקומם כך שלדגם שני מצבי קיצון, מצב "מינימום גרר" המאפשר להשיג נתון גרר של 0.3, נתון נמוך למכונית ספורט, ומצג "כוח הצמדה" המגדיל את כוח ההצמדה של הדגם ב-326% לעומת מצד הגרר המינימלי.
בכדי לאפשר להוריד לכביש מומנט גבוה שכזה, רימאק פיתחה עבור הדגם מערכת בקרה המשנה את המומנט שכל מנוע מספק 100 פעמים בשנייה. חלוקת המומנט משתנה גם בהתאם למצב הנהיגה אותו בחר הנהג ולא רק בהתאם לאחיזה. מערכת הבלימה הרגנרטיבית משולבת במערכת בלימה קרמית של ברמבו והיא תוכננה לפועל בהתאם למצב של הסוללה ומערכת ההנעה החשמלית, כך לדוגמה אם הסוללה חמה מידי המערכת תעדיף לעשות שימוש במערכת הבלימה הרגילה ואם זו חמה מידי היא תפעיל את הבלימה הרגנרטיבית בעצמה מרבית.
רימאק נבארה מצוידת במערכת היגוי steer-by-wire, כלומר אין קשר מכני ישיר בין ההגה לגלגלים. אחד ממצבי הנהיגה (Driver Coach) עושה שימוש בשלל המצלמות סביב הרכב ובטכנולוגיית AI (באמצעות NVIDIA Pegasus) בכדי להציג לנהג את קו הסיבוב האידיאלי על מסלול המרוצים, המערכת מספקת לנהג גם משוב ויזואלי וקולי בהתאם. מסביב לרכב רימאק התקינה 13 מצלמות, 12 חיישנים אולטרסוניים ושישה חיישני רדאר.