עם דיאטה של 50 ק"מ וכיול מתלים חדש, קשיח ונמוך יותר, יונדאי i30 N Project C היא הגרסה הקיצונית ביותר של ה-i30N.
יונדאי חושפת בתערוכת פרנקפורט את הגרסה הקלה והמיוחדת Project C לדגם הביצועים i30 N, גרסה העושה שימוש נרחב בקרבון ואמצעים נוספים בכדי להפחית את משקל הדגם ב-50 קג"מ. יונדאי i30 N Project C לא מסתפקת רק באמצעים להפחתת משקל אלא גם בשדרוגים נוספים ההופכים את הדגם לגרסה "קלה יותר, נמוכה ואגרסיבית יותר" לעומת ה-i30 N עם חבילת הביצועים (התצורה בה הדגם משווק בישראל).
במעטפת החיצונית נמצא שיונדאי התקינה מכסה מנוע, מפצל זרימה קדמי, דיפיוזר אחורי וחצאיות צד העשויים מסיבי פחמן מחוזקים בפלסטיק (CFRP). חישוקי ה-"19 של הדגם הרגיל הוחלפו בחישוקי קלי משקל של OZ Racing הפחיתו ב-22 ק"ג את המשקל הבלתי נתמך של הרכב. בתא הנוסעים נמצא מושבים חדשים ודקים הנתמכים במסגרת קרבון קלת משקל וגלגל הגה עטוף באלקנטרה (לאחיזה משופרת, לא להפחתת משקל). כאמור, סך השינויים אפשרו לדגם להשיל 50 ק"ג ממשקל הדגם.
כאמור, יונדאי לא הסתפקה רק בהפחתת המשקל אלא שדרגה את מערך המתלים בדגם, שהתאפשר גם תודות לחישוקים החדשים והקלים יותר. יונדאי התקינה בולמים חדשים וקפיצים קצרים וקשיחים יותר אשר הנמיכו את המרכב ב-6 מ"מ נוספים והפחתה כוללת של מרכז הכובד ב-8.8 מ"מ.
בחזיתו של הדגם נמצא את אותו מנוע של ה-i30N פרפורמנס, מנוע 2.0 ליטר טורבו בהספק מרבי של 275 כ"ס ב-6,000 סל״ד ומומנט מרבי של 36 קג״מ בין 1,500-4,700 סל״ד או 38.5 קג"מ בין 1,750-4,800 סל"ד במצב גדישת יתר (לחיצה מלאה על דוושת התאוצה). גם כאן המנוע משודך לתיבת 6 הילוכים ידנית המעבירה את הכוח אל הגלגלים הקדמיים דרך דיפרנציאל מוגבל החלקה.
השיפור בביצועי הקו הישר לא דרמטיים, 0-100 קמ"ש בזמן של 6.0 שניות, לעומת 6.1 שניות בדגם הרגיל, ומהירות מרבית מוגבלת אלקטרונית של 250 קמ"ש. את השיפור המשמעותי תרגישו כמובן כאשר תחלו להפנות את ההגה. את הצבע הכחול המאפיין את דגמי N של יונדאי מחליף ב-Project C צבע כתום כהה אותו נמצא, בין היתר, על הקליפרים, חגורות הבטיחות, גלגל ההגה המושבים ועוד.
שמו של הדגם, Project C, ניתן לו על שם אזור C במסלול הניסויים של יונדאי בנמיאנג שבדרום קוריאה, שם יונדאי בוחנת את הביצועים הדינאמיים של הדגמים שלה. יונדאי i30N Project C תשווק במהדורה מוגבלת של 600 רכבים בלבד.