ארבעה כוכבים במבחני הריסוק של NCAP לטויוטה אייגו החדשה, פיג'ו 108, סיטרואן C1 החדשה ורנו טווינגו החדשה, חמישה למצדס GLA ושלושה בלבד לסיטרואן ברלינגו ופיג'ו פרטנר.

2014 טויוטה אייגו החדשה NCAP

ארגון הבטיחות האירופאי EuroNCAP מפרסם את תוצאות סבב מבחני הריסוק האחרון שערך הארגון למכוניות: טויוטה אייגו החדשה ולאחיות התאומות שלה פיג'ו 108 וסיטרואן C1 החדשה, לקרוסאובר מרצדס GLA, לצמד המסחריות התאומות פיג'ו פרטנר וסיטרואן ברלינגו וכן לניסאן NV200 החשמלי.

 

ארבעת המכוניות העירוניות שנבחנו זכו בציון של 4 כוכבי בטיחות בלבד. השלישייה העירונית הזהה טויוטה אייגו החדשה, סיטרואן C1 החדשה ופיג'ו 108 הציגה בסך הכל רמת בטיחות טובה למדי עם ציונים של 80% בהגנה על נוסעים בוגרים מלפנים, 80% בהגנה על ילדים במושבי בטיחות מאחור, 62% בהגנה על הולכי רגל ו-56% בעזרי בטיחות המוצעים כסטנדרט.

 

רנו טווינגו 2015 החדשה רשמה לזכותה ציונים דומים למדי לשלישייה העירונית של טויוטה-PSA, עם 78% בהגנה על נוסעים בוגרים מלפנים, 82% בהגנה על ילדים במושבי בטיחות מאחור, 68% בהגנה על הולכי רגל ו-56% בעזרי בטיחות.

 

 

מרצדס GLA, הקרוסאובר החדש של מרצדס, זכה בציון של חמישה כוכבים והוא הרכב הבטוח ביותר שנבחן ע"י הארגון עד עתה במהלך שנת 2014. לדגם ציונים של 96% בהגנה על נוסעים בוגרים מלפנים, 88% בהגנה על ילדים במושבי בטיחות מאחור, 67% בהגנה על הולכי רגל ו-70% בעזרי בטיחות. הדגם מצויד כסטנדרט במערכת התראה על התנגשות, בלימה אוטו', התראה על עייפות הנהג ועוד.

 

צמד המסחריות של PSA - סיטרואן ברלינגו ופיג'ו פרטנר, זכו בציון נמוך של 3 כוכבים עם ציונים של 56% בלבד בהגנה על נוסעים בוגרים, 74% בהגנה על ילדים במושבי בטיחות מאחור, 63% בהגנה על הולכי רגל ו-48% בעזרי בטיחות. בשני הרכבים הארגון ציין סכנה לפגיעה משמעותית ממכלול ההיגוי בהתנגשות חזיתית. יש לציין שבהתאם לתקנות הארגון הדגם נבחן ברמת האבזור הבסיסית ביותר כך שהדגם נבחן עם 2 כריות אוויר בלבד ולא עם 6 כריות אוויר כמו בגרסאות המאובזרות יותר של הדגם.

 

ניסאן e-NV200, המסחרית החשמלית של ניסאן, זכה בציון של שלושה כוכבים אך היה קרוב לקבל את הכוכב הרביעי.

 

 

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.