לקסוס מציינת אבן דרך של מעל ל- 250,000 רכבי פנאי עם מערכת הנעה היברידית אשר נמכרו בשוק האירופאי, מאז שהשיקה בשנת 2005 את לקסוס RX 400h שהיה בשעתו הקרוסאובר היחיד של המותג וגם הקרוסאובר ההיברידי הראשון בעולם. כיום, לקסוס משווקת באירופה שלושה דגמי פנאי עם מערכת הנעה היברידית: לקסוס RX, לקסוס NX ולקסוס UX הקומפקטי.
אם מגפת הקורונה תדוכא, לקראת סוף השנה לקסוס תשיק באירופה את הקרוסאובר החשמלי הראשון שלה, לקסוס UX 300e עם הספק מרבי של 204 כ"ס, נתון תאוצה 0-100 קמ"ש של 7.4 שניות וטווח נסיעה של מעל ל-300 ק"מ.
מאז שנת 2005, לקסוס מכרה 127,203 יחידות של לקסוס RX, שכעת משווק בדור הרביעי שלו, 101,37 יחידות מלקסוס NX שהושק באירופה בשנת 2014 ומלקסוס UX שהצטרף להיצע בשנת 2019 נמכרו עד היום 22,171 יחידות.
לקסוס לא התקבלה בזרועות פתוחות בשוק האירופי, שהעדיף את התוצרת המקומית באופן מובהק, אבל עם העלייה במודעות לאיכות הסביבה והצורך בהפחתת פליטת מזהים הדגמים ההיברידיים של לקסוס החלו אט אט לצבור פופולריות. אם לא נגיף הקורונה, שנת 2020 הייתה ללא ספק שנת המפנה המשמעותית ביותר של המותג באירופה שכן בזכות הדבקות בהנעה היברידית לקסוס הגיעה מוכנה מראש יותר מכל יצרן אירופי אחר לעמוד בתקנות הזיהום המחמירות החדשות שנכנסו לתוקף בשנת 2020.