לקסוס מצרפת עוד דגם היברידי למשפחת דגמי ה-GS עם גרסת GS300h הנושאת את אותה יחידה היברידית של ה-IS300h החדשה.
לקסוס חושפת בתערוכת שנגחאי את GS300h ההיברידית החדשה, המצטרפת אל לקסוס GS250, לקסוס GS350 (שלא משווקת בישראל) ולקסוס GS450h ההיברידית. לקסוס תחל בשיווקה של ה-GS300h ההיברידית לקראת סוף 2013 במספק שווקים בעולם, כולל ישראל.
ללקסוס GS300h החדשה, מערכת הנעה היברידית אשר נלקחה ישירות מלקסוס IS300h החדשה (שתגיע בחודשים הקרובים לישראל) ומשלבת בין מנוע 2.5 ליטר 4 צילינדרים לבין מנוע חשמלי. ההספק הכולל של המערכת עומד על 220 כ"ס. לקסוס (כמו טויוטה) כרגיל לא מפרסמת את המומנט המרבי אלא רק את המומנט של כל יחידה בנפרד: 22.5 קג"מ למנוע הבנזין ו-30.6 קג"מ למנוע החשמלי.
כמו בכל הדגמים ההיברידיים של לקסוס, תיבת ההילוכים רציפה וצריכת הדלק צפויה לעמוד על כ-20 ק"מ לליטר והטווח החשמלי על מספר ק”מ בודדים. לקסוס לא חושפת את נתוני הביצועים של הדגם, אך הוא צפוי להציע ביצועים טובים משמעותית מדגם GS250 הבסיסי. ה-GS300h החדשה תסייע ללקסוס להתחרות במכוניות הסאלון האירופאיות הבסיסיות המצוידות במנועי טורבו דיזל 2.0 -2.5 ליטר, הן בתחום הביצועים והן בתחום צריכת הדלק עם היתרון של מערכת הנעה היברידית חלקה ושקטה יותר.
יחד עם חשיפת הדגם החדש, לקסוס מציגה מספר מערכות בטיחות חדשות נוספות אשר ישרתו את משפחת דגמי ה-GS. המערכות החדשות הן מערכת תצוגה עילית צבעונית מעודכנת (HUD), מערכת התראה על תנועה חוצה מאחור (RCTA) – מערכת המתריעה על תנוע מתקרבת היעילה במיוחד ביציאה ברוורס מחניה לדגומה. בנוסף, פנסי הערפל מבוססים באופן מלא על תאורת LED, תוספת חדשה לדגמים ההיברידיים של לקסוס.
מלקס מוטורס, יבואנית לקסוס בישראל, נמסר שה-GS300h החדשה תשווק בישראל (צפי) לקראת ינואר 2014.