לקסוס חושפת את הדגם ההיברידי GS450h החדש עם אותה יחידת הנעה היברידית, אך עם צריכת דלק טובה יותר.
לקסוס חשפה לפני כחודש את ה-GS 350 החדשה 2012 בגרסת הבנזין 3.5 ליטר V6 וכעת היא חושפת לפני תערוכת פרנקפורט את הדגם ההיברידי: GS 450h החדשה. לקסוס עושה שימוש באותה יחידת הנעה היברידית המשלבת מנוע בנזין בנפח 3.5 ליטר V6 במחזור אטקינסון יחד עם שני מנועים חשמליים.
ההספק הכולל של היחידה ההיברידית נותר דומה על 343 כ"ס (לעומת 345 כ"ס) והמומנט עומד על 35.1 קג"מ, ירידה של 2.4 קג"מ. הביצועים נותרו זהים עם 5.9 שניות בהאצה מ-0 ל-100 קמ"ש והמהירות המרבית עומדת על 250 ק"מ לשעה. מה שכן השתפר מאוד זו צריכת הדלק העומדת בדגם החדש על 15.87 ק"מ לליטר לעומת 12.7 בדגם היוצא. עם צריכת דלק זו, לקסוס תוכל להתחרות בדגמי הדיזל של ב.מ.וו סדרה 5 החדשה יחד עם רמת ביצועים טובה יותר.
{iframe width="576" hight="350"}http://www.youtube.com/embed/fjhvnNVg4AQ?rel=0{/iframe}
לקסוס לא חושפת עדיין את כל הפרטים על ה- GS 450h, אך בניגוד לעבר, הדגם החדש מסוגל לנסוע על בסיס הסוללות בלבד יחד עם שלושה מצבי נהיגה נוספים ECO ספורט ו-ספורט+. כמו דגם הבנזין, גם הדגם ההיברידי מוצע עם מערכת בולמים אדפטיבית נשלטת אלקטרונית. בנוסף מצוידת ה-GS ההיברידית במערכת היגוי אקטיבית לכל הגלגלים.