ב.מ.וו חושפת דגם חשמלי נוסף למותג, ב.מ.וו i3 eDrive35L, דגם שהוא גרסה חשמלית לסדרה 3 המיועד לשוק הסיני בלבד. הדגם מבוסס על גרסת בסיס הגלגלים הארוך של סדרה 3, המשווקת גם היא בסין בלבד.
מערכת ההנעה החשמלית של ב.מ.וו i3 eDrive35L כוללת מנוע חשמלי אחורי בהספק של 286 כ"ס ומומנט של 40.8 קג"מ, זה אותו מנוע המוכר לנו מהקרוסאובר iX3 וחלש יותר מזה שבדגם i4. עם מנוע זה לדגם נתון תאוצה 0-100 קמ"ש של 6.2 שניות.
בתחתית המרכב מותקנת סוללה עם תאים מתוצרת CATL בקיבלות ברוטו של 70.3kWh המאפשרת לדגם טווח נסיעה חשמלי של 526 ק"מ בתקן CLTC הסיני האופטימי.טעינה מהירה של הסוללה אפשרית עד להספק של 96kW, זאת לעומת עד 200kW בדגם i4, כך שטעינה של 10% עד 80% דורשת המתנה של 35 דקות. ב.מ.וו i3 eDrive35L היא מכונית גדולה למדי עם אורך של 4.87 מטר ובסיס גלגלים של 2.97 מטר.
בצד הויזואלי, ב.מ.וו i3 זכתה למגוון שינויים ויזואליים שאת חלקם לפחות נפגוש כנראה במתיחת הפנים לסדרה 3 שתוצג בהמשך השנה, זה כולל עיצוב חדש לפנסים הראשיים עם חתימת תאורה חדשה, גריל קדמי קצת גדול ובולט יותר, פגושים בעיצוב חדש ועוד. בתא הנוסעים אנחנו פוגשים את דשבורד שנלקח ישירות מדגם i4 שהשינוי העיקרי בו הוא התקנה של מערכת iDrive8 החדשה עם צמד מסכים פנורמיים בגדלים של "12.3 ו-"14.9 הנפרשים מול הנהג.
ב.מ.וו i3 eDrive35L לא תשווק מחוץ לסין כאמור, אך עבור שאר העולם הבא ב.מ.וו תחשוף בחודש הבא את ספינת הדגל החשמלית i7 שהיא הגרסה החשמלית של סדרה 7 החדשה ובהשך השנה, היא תציג את הקרוסאובר החשמלי הקומפקטי iX1 המבוסס על דגמי X1 החדשים.