לאחר שסיפקה לנו בחודש שעבר הצצה מוקדם אל הדגם, לינק אנד קו חושפת בסין את המכונית החשמלית הראשונה שלה, לינק אנד קו Z10. לינק אנד קו Z10 היא מכונית סאלון חשמלית המבוססת על זיקר 001 החדשה שהוצגה בחודש מרץ האחרון, להזכירכם זיקר 001 החלה למעשה כדגם קונספט של לינק אנד קו אך חברת האם ג'ילי החליטה להשיק את מותג זיקר והעבירה את הדגם לחזקתה של זיקר כדגם הראשון של המותג.
לינק אנד קו Z10 אמנם מבוססת על זיקר 001 אך היא זכתה לעיצוב שונה ולמרכב בתצורת סדאן לעומת מרכב השוטינג ברייק של הזיקר 001. באופן די אבסורדי, בעוד שזיקר 001 מבוססת בכלל על שפת העיצוב של לינק אנד קו, ה- Z10 מזכירה יותר את שפת העיצוב של הזיקר X, במיוחד בעיצוב חתימת התאורה - שכאן היא מאפשרת בחירה מבין 256 צבעים שונים . לינק אנד קו Z10 היא מכונית סאלון גדולה באורך של 5,028 מ"מ, רוחב של 1,966 מ"מ, גובה של 1,468 מ"מ וביסס גלגלים של 3,005 מ"מ, קצת ארוכה יותר מהזיקר 001 אך דומה בשאר המידות.
לינק אנד קו Z10 מצוידת באותן יחידות הנעה חשמליות של זיקר 001 החדשה עם 416 כ"ס או 778 כ"ס ולזה היא מוסיפה עוד גרסת בסיס עם 272 כ"ס. בניגוד לזיקר 001 שעושה שימוש בשתי סוללות, LFP 95kWh או NMC 100kWh, לינק אנד קו Z10 תעשה שימוש רק בסוללת ה- LFP החדשה של קבוצת ג'ילי ובקיבלות של 71kWh או 95kWh. למעט דגם הבסיס שמבוסס על ארכיטקטורת 400V, הגרסאות הבכירות יותר של ה- Z10 מבוססות על ארכיטקטורת 800V.
דגם הבסיס עם מנוע 272 כ"ס אחורי ישווק עם סוללת 71kWh המאפשרת, בתקן הסיני האופטימי, טווח נסיעה 602 ק"מ או טווח נסיעה של 766 ק"מ עם סוללת 95kWh. המנוע שמותקן בדגם זה הוא למעשה המנוע של הזיקר 001 היוצאת טרום מתיחת הפנים המקיפה לה זכה הדגם.
מעל דגם זה נמצא את דגם עוד דגם הנעה אחורית אך עם הספק מרבי של 416 כ"ס, מומנט מרבי של 44.8 קג"מ וסוללת 95kWh. לדגם זה נתון 0-100 קמ"ש של 5.9 שניות, מהירות מרבית של 240 קמ"ש וטווח נסיעה של 806 ק"מ.
דגם ההנעה הכפולה הבכיר של ה- Z10 מוסיף עוד מנוע חשמלי קדמי בהספק של 362 כ"ס כך שלמערכת הזו הספק משולב של 778 כ"ס ומומנט מרבי של 82.5 קג"מ. גם דגם זה מצויד בסוללת 95kWh והשילוב הזה מאפשר נתון 0-100 קמ"ש של 3.5 שניות, מהירות מרבית של 250 קמ"ש וטווח נסיעה של 702 ק"מ.
אם לא היינו יודעים, היינו מנחשים כי חלל תא הנוסעים של לינק אנד קו Z10 שייך לדגם של זיקר שכן לא מעט אלמנטים, כמו סגנון תאורת האווירה והעיטורים המוזהבים, או כפתורים שונים הגיעו ישירות ממחסן החלפים של זיקר. גם רשימת האבזור די דומה עם מולטימדיה "15.4 גדולה, תצוגה עילית המדמה מסך "25.6 הנמצא במרחק של 4 מטר מהרכב, ידית פתיחה חשמלית לדלתות (כמו בטסלה), שקעי טייפ C עם טעינה מהירה של עד 60W, מפתח דיגיטלי (NFC/UWB), אפליקציה לשליטה מרחוק ועוד. לצד זה יש מספר אלמנטים ייחודיים ללינק אנד קו כמו גלגל ההגה או לוח המחוונים שהוא פס תצוגה צר באורך של "12.3, פתחי המיזוג המרכזיים שנמצאים מעל מערכת המולטימדיה, מערכת שמע מבית Harman Kardon עם 23 רמקולים כאשר 8 מהם במשענות הראש של המושבים, ועוד.