הרודסטר ההיברידית GRMN II היא מכונית קונספט היברידית על בסיס טויוטה MR2.
טויוטה GRMN II, היא שדרוג של דגם הקונספט שהוצג בשנה שעברה GRMN I המבוססת בעצמה על ה-MR2, עם לא מעט שינויים. ה-GRMN II תשתתף בסוף השבוע הקרוב במירוץ הסיבולת 24 השעות של נורבורגרינג בגרמניה והיא פותחה בשיתוף עם GAZOO Racing היפנית.
כמו הדגם הקודם, גם ב-GRMN II, ההנעה היא כפולה לכל הגלגלים. מנוע בנזין V6 שנפחו גדל ב-200 סמ"ק ל-3.5 ליטר, אחראי על הנעת הגלגלים מאחור (מנוע מרכזי) ועל הגלגלים הגלגלים מלפנים אחרי מנוע חשמלי שנלקח מה-RX450h. מנוע הבנזין בעל הספק של 246 כ"ס, תוספת של 38 כ"ס מהדגם הקודם וההספק הכולל עומד על 295 כ"ס, עלייה של 27 כ"ס מהדגם הקודם. המשקל עלה ב-200 ק"ג ועומד על כ-1,500 ק"ג.
ה-GRMN II ההיברידית, מסוגלת לנוע על בסיס הסוללות בלבד בדיוק כמו טויוטה פריוס. למרות הבסיס המשותף, ה-MR2 מנוחתה עדן, העיצוב החיצוני שונה לחלוטין ולמרות שהוא שונה מכל שפת עיצוב מוכרת של טויוטה, אולי טויוטה מרמזת כל על כיוון עיצוב עתידי לדגמי הספורט החדשים שלה כמו ה- FT-86 II.
ל-GRMN II, מידות של: 4,350 מ"מ אורך, 1,890 מ"מ רוחב ו-1,200 מ"מ גובה, מה שאומר שהיא הרבה יותר גדולה מה-MR2 עלייה היא מבוססת. טויוטה מצידה כבר רמזה עוד ב-2009 על כוונתה להחיות מחדש את ה-MR2, שכמובן תהיה מבוססת על הנעה היברידית בדומה להונדה CR-Z.