פולקסווגן מספקת לנו הצצה ראשונה אל ה- ID7 טורר, גרסת הסטיישן השימושית יותר של פולקסווגן ID7 החשמלית אותה פולקסווגן חשפה מוקדם יותר השנה. דגמי הסטיישן של פולקסווגן זכו עד היום לסיומת וריאנט (Variant) אך עם ה- ID7 פולקסווגן עוברת לסיומת טורר עבור דגמי הסטיישן שלה.
לפולקסווגן ID7 הרגילה מרכב בתצורת ליפטבק/נוצ'בק (כמו האוקטביה לדוגמה) כך שהיתרון של גרסת הסטיישן מסתכם רק בגובה תא המטען בחלקו האחורי של הרכב. לשני הדגמים מידות זהות ולכן נפח תא המטען של פולקסווגן ID7 טורר גדול רק במעט ועומד על 545 ליטר עד 1714 ליטר, זאת לעומת 532 ליטר עד 1586 ליטר בדגם הרגיל. צריך לזכור שנפח תא המטען במצב 5 מושבים נמדד רק עד לגובה גב המושבים מאחור, לכן ההפרש במצב זה זניח לגמרי. רק נזכיר כי לפולקסווגן פאסאט סטיישן החדשה נפח תא מטען גדול יותר משמעותית העומד על 690 עד 1920 ליטר.
פולקסווגן אמנם לא מוסיפה פרטים על גרסת הטורר, אך בשורה התחתונה למעט המרכב השונה, כל השאר יהיה זהה לחלוטין כמובן וזה אומר לדוגמה שהדגם ישווק עם מנוע חשמלי אחורי בהספק מרבי של 286 כ"ס ומומנט מרבי של 56 קג"מ יחד עם מבחר של שתי סוללות בקיבולת של 82kWh או 91kWh המאפשרות לדגם טווח נסיעה של עד כ-700 ק"מ. בשלב מאוחר יותר הדגם ישווק גם בגרסאות הנעה כפולה.
למעט תא המטען מאחור, תא הנוסעים יהיה זהה כמובן למה שכבר פגשנו ב-ID7 הרגילה, כלומר מרווח עצום לנוסעים, חומרים עשירים, מולטימדיה "15 מתקדמת, שקעי USB עם טעינה מהירה 45W, תקשורת Car2X, תצוגה עילית, בקרת אקלים מפוצלת ל-3 אזורים ועוד ועוד.