תמונות ראשונות של הפולו החדשה, כולל בדגם GTI,דלפו לרשת מספר שעות לפני החשיפה הרשמית של הדגם.
מאחור יותר היום (ו'), פולקסווגן תחשוף בבכורה עולמית את הפולו 2017 החדשה. עד שזה יקרה, מספר תמונות רשמיות של הדגם הספיקו לדלוף לרשת וכך אנחנו זוכים להצצה ראשונה אל הדור השישי של הפולו.
כרגיל מפולקסווגן, ציפינו לאבולוציה וזה גם מה שקיבלנו, גרסה מודרנית ומלוטשת יותר לפולו היוצאת. למרות הדמיון הוויזואלי, מדובר בדגם חדש לחלוטין המבוסס על פלטפורמת MQB A0 המודולרית המשמשת גם את האיביזה החדשה שהוצגה מוקדם יותר השנה ותשמש דגמים נוספים כגון הפאביה הבאה.
כפי שאפשר להתרשם מהתמונות, הפולו החדשה גדולה משמעותית מזו הנוכחית ועם אורך של 4,053 מ"מ, רוחב של 1,751 מ"מ, גובה של 1,446 מ"מ ובסיס גלגלים של 2,564 מ"מ, היא ארוכה ב-81 מ"מ מזו הנוכחית, רחבה ממנה ב-69 מ"מ ולבסיס הגלגלים נוספו 108 מ"מ משמעותיים במיוחד.
למיטב הבנתנו, וכמו כל המתחרות העדכניות לסגמנט, הפולו החדשה תשווק במרכב 5 דלתות האצ'בק בלבד. בתמונות שדלפו ניתן לראות את הפולו GTI החדשה וכן את חבילת העיצוב R-Line המעניקה לדגם מראה ספורטיבי. בכדי לבדל את הפולו משאר דגמי הסופרמיני בקפוצת פולקסווגן, וכמובן משאר המתחרות, את הדגם ניתן יהיה לקבל עם בולמים אדפטיביים, לוח מחוונים וירטואלי או תאורת LED מלאה, זאת בנוסף לרשימה ארוכה של מערכות בטיחות מתקדמות.
אנחנו מצפים כי היצע המנועים בדגם יכלול את מנוע ה-1.0TSI בהספקים של 95 ו-115 כ"ס, וכן את מנוע ה-1.0MPI בהספקים של 65 ו-75 כ"ס. מעניין יהיה לראות האם פולקסווגן תצייד את הפולו החדשה גם במנוע ה-1.5TSI EVO, מה שיקרב את הפולו למרחק נגיעה מהגולף לא רק במרווח אלא גם בתחום ההנעה. בנוסף למנוע דיזל 1.6 ליטר, פולקסווגן תצייד את הפולו החדשה בגרסאות מיקרו היברידיות עם מנוע חשמלי קטן שיסייע למנוע הבנזין בזמן יציאה מהמקום או האצות חזקות.
פרטים נוספים על הדגם, כאמור בהמשך היום.