לקסוס עושה סוף סוף את הצעד המתבקש ותציע את גרסת הביצועים שלה, IS-F, גם בגרסת קופה שתיקרא RC-F ותתחרה ב-ב.מ.וו M4 החדשה.
בתערוכת פריז האחרונה בשנה שעברה, לקסוס הציגה את הקונספט המרהיב LF-CC שהיווה את הקדימון העיצובי ללקסוס IS החדשה, הן מהחוץ והן מהפנים. יחד עם זאת, הקונספט LF-CC הוא הרבה יותר מקונספט להצגת שפת עיצוב אלא הצצה לגרסת הקופה ללקסוס IS, גרסה שגם תזכה לשם שונה ותיקרא לקסוס RC. לקסוס מבצעת כאן צעד דומה למה ש-ב.מ.וו ביצעה עם סדרה 3 קופה שהפכה ל-ב.מ.וו סדרה 4 החדשה.
את גרסת הייצור של לקסוס RC אנחנו נזכה לראות בסוף חודש נובמבר הקרוב בתערוכת הרכב של טוקיו (22 בנובמבר -1 בדצמבר). עוד לפניכן בזכות וידאו שצולם במסלול הנורברינג בגרמניה, אנו נחשפים לראשונה אל גרסת הייצור של הדגם כאשר בסרטון מופיעה גרסת הביצועים של הדגם, לקסוס RC-F קופה, שהיא כמובן גרסת הקופה ללקסוס IS-F סדאן החדשה, כך שהפעם לקסוס תוכל להתחרות ב-ב.מ.וו גם מול ה-M3 ולראשונה גם מול גרסת הקופה של ה-M3 שתיקרא כמובן M4 (שעדיין לא נחשפה).
מה שאנחנו עדיין לא יודעים לומר הוא איזו יחידת הנעה תשרת את גרסת הביצועים RC-F, האם זו תהיה גרסה משופרת של מנוע ה-V8 ששרת את ה-IS-F סדאן היוצאת או שלראשונה אי פעם, לפחות בהתאם לשמועות, לקסוס תציג מנוע טורבו חדש. לפי רעש המנוע בוידאו לפחות, זה נשמע שלקסוס נשראה נאמנה למנוע ה-V8 האטמוספרי שלה.
לקסוס LF-CC קונספט - הקדימון ללקסוס RC החדשה, גרסת הקופה ללקסוס IS: