טויוטה הספיקה להעלות על הכבישים רק 2700 יחידות מהקרוסאובר החשמלי הייעודי הראשון שלה, טויוטה bZ4X, עד שהתגלה פגם בברגים של הגלגלים שהיו עלולים להשתחרר במקרה של בלימות חירום חזקות נשנות.
התקלה הבטיחותית הזו גרמה לטויוטה לעצור את הייצור והשיווק של הדגם למשך של 4 חודשים וכעת החברה מודיעה כי הנושא תוקן והיא חוזרת לייצר ביפן את הדגם. הנושא תקף כמובן גם לסובארו סולטרה שהוא הגרסה של סובארו לטויוטה bZ4X. מיוניון מוטורס, יבואנית טויוטה בישראל, נמסר: "בהמשך לפתרון הטכני עליו הודיעה היום טויוטה בנוגע לרכבי ה- bZ4x, החלפים הרלוונטיים נמצאים בדרכם לישראל. מיד עם קבלתם, יתוקנו הרכבים, בהתאם להוראות היצרן, ויוכנו למסירה ללקוחות בהקדם האפשרי. אנו ניצור קשר באופן פרטני עם הלקוחות הרלוונטיים על מנת לתאם את המסירות."
לקוחות בעולם שכבר זכו לקבל את הדגם נאסר עליהם המשך השימוש ברכב וטויוטה סיפקה לכל הלקוחות האלו רכב חלופי עד לתיקון הפגם ובהמשך טויוטה אף הציעה לרכושים החזר מלא בהחזרת הרכב אם ירצו בכך.
להזכירכם, השיווק של טויוטה bZ4X בישראל החל בחודש מאי האחרון ולדגם כבר נרשמו כמה אלפי הזמנות אך הלקוחות עדיין לא קיבלו את הדגם כך שהיבואן המקומי לא נאלץ להתמודד עם הבעיה הזו, למעט כמובן עיכוב משמעותי במסירת הרכב ללקוחות.