בחסות המשרד לרישום קניין רוחני באיחוד האירופי, אנחנו זוכים להצצה ראשונה אל העיצוב החיצוני של סקודה קודיאק RS החדש, גרסת הביצועים של הקודיאק 2024 החדש שנחשף באוקטובר אשתקד.
אנחנו כמובן לא יודעים את הפרטים הטכניים על הדגם, אך לאור העובדה שאין כאן "פתח תדלוק קדמי באלקטרונים" זה אומר לנו שהדגם לא ישווק עם מערכת הנעה היברידית פלאג-אין אלא עם מנוע בנזין טהור ולא צריך לנחש הרבה כי מדובר במנוע 2.0 ליטר טורבו.
זה המקום להזכיר כי הקודיאק RS היוצא שווק בתחילה (2018) עם מנוע 2.0 ליטר טורבו דיזל בהספק של 240 כ"ס ומערכת הנעה כפולה, עם מתיחת הפנים לדגם שהוצגה בשנת 2021 סקודה החליפה את מנוע הדיזל במנוע 2.0 ליטר טורבו בנזין בהספק של 245 כ"ס.
אם צריך לנחש, סביר להניח כי הקודיאק RS החדש ישווק הפעם עם מנוע ה-2.0 ליטר טורבו 265 כ"ס של הסופרב החדשה, זה גם המנוע שהותקן בגולף GTI המחודשת שהוצגה בתחילת השנה.
העיצוב החיצוני של הקודיאק RS החדש תואם למה שאפשר היה לצפות לו, קצת יותר אגרסיבי למראה מרמת הגימור ספורט-ליין עם כונס אוויר גדול ובולט יותר הקדמי ותעלות אוויר לקירור הבלמים בצידי הפגוש הקדמי, תוספת של פס קישוט אדום לפגוש האחורי וסופיות מערכת פליטה בולטות יותר.
כמו בדגמי ה-RS הנוכחיים של סקודה, אתם יכולים לצפות לשימוש נרחב בדמוי אלקנטרה בחלל תא הנוסעים, לאורך הדשבורד והדלתות, מושבי ספורט בריפוד עור משולב באלקנטרה, גלגל הגה שלושה חישורים, דוושות בגימור מתכתי, ותפירה קונטרסטית באדום על המושבים, הדשבורד ועוד.