ממש בקרוב ישווק בישראל האיוניק 5, הקרוסאובר החשמלי הייעודי של יונדאי שהוא גם הדגם הראשון למותג המשנה "איוניק" לרכבים חשמליים יעודיים. הדגם הבא שישווק תחת מותג איוניק הוא האיוניק 6 אשר יוצג בשנה הבאה.
האיוניק 6 יהיה דגם המתחרה באופן ישיר בטסלה מודל 3, רכב סדאן חשמלי שיתבסס במידה מסוימת על הקונספט יונדאי Prophecy שהוצג אשתקד. לפי פרטים ראשונים על הדגם שיונדאי חשפה מוקדם יותר השנה, האיוניק 6 תעשה שימוש באותה פלטפורמת E-GMP הייעודית לרכבים חשמליים וכן באותן יחידות הנעה, כלומר הנעה אחורית עם 217 כ"ס ו-35.7 קג"מ או הנעה כפולה 302 כ"ס ו-61.7 קג"מ, כמובן שהדגם ישווק בהמשך גם עם יחידות הנעה חזקות יותר כולל דגם שיתחרה מול המודל 3 פרפורמנס.
בשלב זה יונדאי מציינת סוללה אחת שהדגם ישווק איתה, סוללה בקיבולת נטו של 72.6kWh. באיוניק 5 זה מספיק לטווח מרבי של 485 ק"מ בדגם ההנעה האחורית ובקיה EV6 זה מספיק לטווח WLTP רשמי של 528 ק"מ כך שבאיוניק 6, עם יעילות אווירודינמי גבוה יותר בזכות מרכב הסדאן, אפשר לצפות לטווח נסיעה של כ-560 ק"מ.
כמו באיוניק 5, לה בסיס גלגלים ענק של 3.0 מטר, אפשר לראות שגם לאיוניק 6 רצפה שטוחה ומרווח רגליים עצום ליושבים בספסל האחורי, גם האווירה די דומה בכל הקשור לחומרים וריפודים, כולל הדפס העלים על הריפודים הבהירים. מדובר כמובן בדגם אב טיפוס אז את הכל יש לקחת בסוג של ערבון מוגבל. סביר להניח שבניגוד לאיוניק 5, כאן המושבים לא נעים על מסילה.
בחלקו הקדמי של תא הנוסעים אפשר לראות שימוש במראות צד מבוססות מצלמה ומסכים, כמו באיוניק 5 (אופציה בלבד). בקונסולה בין המושבים יש משהו שכבר מזמן לא ראינו ברכב מודרני, שם יונדאי התקינה מערך השליטה על החלונות ויש גם משטח טעינה אלחוטי אופקי לצד המשענת המרכזית.