עם כל הכבוד למותגים כמו פרארי או למבורגיני, אם צריך להציג אנטיתזה לעולם הרכב החשמלי קייטרהאם הבריטית היא ללא ספק אחת המועמדות הראשיות כחברה שמייצרת מכוניות ספורט טהורות, בהשראת הלוטוס 7 המיתולוגית, בהם טכנולוגיה היא מילה גסה, ללא מערכות בטיחות, לא אלו המתקדמות אלא בסיסיות ביותר, שלדת מסך צינורות, מחוונים ממחסן ממלחמת העולם השנייה וכמובן שעם מנועי בנזין ותיבת הילוכים ידנית.
אבל גם יצרן כמו קייטרהאם יודע שהעתיד הוא חשמלי ובכלל, עבור יצרן מסוג זה זו הזדמנות להיכנס לנישה של רכבי ספורט מודרניים שהם יותר מרכב לסוף שבוע או למסלול. המותג ניסה זאת בעבר, עם דגמים כגון קייטרהאם 21, אך זו הייתה משימה בלתי אפשרית עבור המותג הקטן הזה שאין לו את הכסף הגדול של יצרני אקזוטיקה אחרים. הקונספט Project V הוא הניסיון של החברה להיכנס לתחום הרכב החשמלי, קונספט שהחברה שואפת להביא לייצר בשנת 2025.
הקונספט מצויד במערכת הנעה חשמלית עם מנוע אחורי בהספק של 268 כ"ס וסוללה בקיבולת של 55kWh, כל זה מספיק לנתון תאוצה 0-100 קמ"ש של פחות מ-4.5 שניות, למהירות מרבית של 230 קמ"ש לטווח נסיעה של כ-400 ק"מ.
מה שמייחד את דגמי קייטרהאם זה משקל נוצה, רק 440 ק"ג, דבר שקשה להשיג עם מערכת הנעה חשמלית וזה למעשה התחום בו החברה השקיע את מירב המאמצים בפיתוח הדגם. קייטרהאם מציינת כי היעד של החברה הוא להשיק משקל עצמי של 1190 ק"ג, משקל נמוך לא רק ביחס לרכבים חשמליים אלא גם ביחס לרכבים בסדר גודל דומה עם מנוע בעירה פנימית. את זה החברה השיגה באמצעות פיתוח שלדה מתקדמת בסגנון של רכבי על, ליבת מונוקוק מקרבון ותת שלדה קדמי ואחורי מאלומיניום קל משקל. כדי להשיק חלוקת משקל אידיאלית, הסוללה מפוצלת לשני חלקים, קדמי ואחורי, וכיאה לרכב ספורט נמצא מתלי עצמות עצה כפולות מלפנים ומאחור.
תא הנוסעים מרהיב בפשטות, בניקיון ובשילוב החומרים והצבעים שלו וביחס לדגמי החברה הנוכחיים נחשב לעשיר מאוד, בטח עם מזגן ומערכת מולטימדיה ואף כרית אוויר לנהג.