קיה חושפת סופרטאז' דיזל עם מערכת היברידית 48V. יבואנית קיה בישראל במגעים לתחילת שיווק הספורטאג' דיזל MHEV לקראת סוף שנת 2018.
קיה חושפת מערכת הנעה מיקרו-היברידית חדשה מבוססת מתח של 48V, אותה היא תשלב לראשונה בספורטאז' עם מנוע דיזל ותציג במהלך המחצית השנייה של 2018. עד היום מערכות מיקרו-היברידיות 48V הוצגו רק עם רכבי יוקרה, קיה היא הראשונה להביא מערכת כזו גם לקהל הרחב. טלקאר, יבואנית קיה בישראל, במגעים לתחילת שיווק קיה ספורטאג' דיזל MHEV לקראת סוף שנת 2018.
היתרונות במערכת מיקרו היברידית 48V הם האפשרות לשיוט זמני על בסיס המנוע החשמלי בלבד, סיוע למנוע הבנזין בזמן האצה וכן התחלת נסיעה חלקה יותר לעומת מערכת עצור/סע רגילה. המערכת שתותקן בספורטאז', EcoDynamics+, כוללת סוללות ליתיום יון קטנה בקיבולת של 0.46kWh ומתנע-גנרטור היברידי קל (MHSG), בהספק של 13 כ"ס, המחובר ברצועה למנוע ומשמש גם להתנעת/הנעת הרכב וגם לטעינת הסוללה בזמן האטה. לפי קיה, המערכת מאפשרת הפחתה של 4% בפליטת ה-CO2 (לפי תקן WLTP האירופאי החדש).
מערכת זו תוצע בתחילת 2019 גם עם הסיד החדשה ובהמשך תשולב גם במנועי הבנזין של החברה. הצגתה של מערכת זו היא חלק בלתי נפרד מהתכנית האסטרטגית של קיה להפחית משמעותית את פליטת ה-CO2 ושאר המזהמים מצי הרכבים שלה. קיה מתכננת להשיק 16 כלי רכב בעלי חטיבת הינע מתקדמת עד שנת 2025, כולל חמישה דגמים היברידיים חדשים, חמישה דגמים היברידיים נטענים (פלאג-אין), חמישה כלי רכב חשמליים מלאים, וכן - בשנת 2020 - רכב חשמלי חדש עם טכנולוגיית תא דלק.
התמונה המוצגת כאן היא של הספורטאז' הרגיל והמוכר, המערכת תוצג עם הספוראטז' המחודש לאחר מתיחת פנים לדגם אשר תוצג במהלך המחצית השניה של 2018.