מספר חודשים לאחר שחשפה את סדרה 1 החדשה (F70), ב.מ.וו מוסיפה שתי גרסאות הנעה חדשות לדגם, ב.מ.וו 116 הבסיסית וגרסה חדשה שלא שווקה בעבר, ב.מ.וו 123 xDrive עם הנעה כפולה. מי שעדיין חסרה לנו היא המחליפה לדגם 128ti, גרסת הוט-האצ' לסדרה 1 שהתחרתה ישירות מול הגולף GTI.
ב.מ.וו 116 היא כאמור גרסת הבסיס של סדרה 1 החדשה וכמו הדגם היוצא גם כאן נמצא מנוע 1.5 ליטר שלושה צילינדרים טורבו רק שהפעם עם הספק מרבי של 122 כ"ס ומומנט מרבי של 23.4 קג"מ, זאת לעומת 109 כ"ס ו-19.4 קג"מ בדגם היוצא. המנוע משודך לתיבת 7 הילוכים כפולת מצמדים והשילוב הזה מאפשר להשיג נתון 0-100 קמ"ש של 9.8 שניות (10.6 ש' בדגם היוצא) וצריכת דלק משולבת של 16.9 ק"מ לליטר.
ב.מ.וו 123 xDrive החדשה מוסיפה גרסת הנעה כפולה נוספת לסדרה 1 החדשה, מתחת לדגם הביצועים הבכיר M135 xDrive. גרסה זו של הדגם מצוידת במנוע 2.0 ליטר טורבו עם סיוע חשמלי 48V בהספק משולב של 218 כ"ס וכאן השילוב עם תיבת 7 הילוכים ומערכת הנעה כפולה מאפשר להשיג נתון 0-100 קמ"ש של 6.3 שניות לצד צריכת דלק משולבת של 16.9 ק"מ לליטר.
שתי גרסאות אלו מצטרפות אל הגרסאות הבאות של סדרה 1 החדשה שהוצגו מוקדם יותר השנה: 120 עם מנוע 1.5 ליטר טורבו 48V בהספק כולל של 170 כ"ס ומומנט מרבי של 28.5 קג"מ (0-100 קמ"ש ב-7.8 שניות), M135 xDrive עם מנוע 2.0 ליטר טורבו 300 כ"ס ו-40.8 קג"מ (0-100 קמ"ש ב-4.9 ש'), 118d עם מנוע 2.0 ליטר טורבו דיזל 150 כ"ס ו-36.7 קג"מ או דגם 120d עם אותו מנוע אך בהספק מרבי של 163 כ"ס ומומנט מרבי של 40.8 קג"מ.