בסרטון תדמית חדש, חושפת ב.מ.וו את כוונתה לייצר מנוע 3 צילינדרים שישמש את דגמי ההנעה הקדמית של ב.מ.וו.
בסרטון תדמית חדש, מציגה ב.מ.וו את מנועי העתיד של החברה בטכנולוגיית EfficientDynamics אשר כולם יעשו שימוש במגדשי טורבו בעלי מניפה כפולה ושתי כניסות נפרדות (TwinScroll), שסתומים בטכנולוגיית וולטרוניק (תזמון שסתומים משתנה ע"י מנועי סרבו) והזרקת דלק בלחץ גבוהה.
הסרטון מציג הן את מנועי ה-4 צילינדרים טורבו שישמשו את כל דגמי ב.מ.וו הקטנים ואף את דגם הבסיס של סדרה 5, וכן את מנועי ה-6 צילינדרים בטור המשרתים את כל קשט הדגמים של ב.מ.וו.
הסרטון גם מציג מנוע 3 צילינדרים, שיהיה כנראה בנפח של 1500 סמ"ק עם אותה טכנולוגיה (כל הצילינדרים של ב.מ.וו יהיו בעלי נפח אחיד של 500 סמ”ק). מנוע ה-3 צילינדרים ישמש את ב.מ.וו רק בדגמי ההנעה הקדמית שכן הוא לא מנוע אורכי כמו שאר מנועי ב.מ.וו אלא רוחבי.
היישום הראשון של מנוע ה-3 צילינדרים יהיה כנראה בדור השלישי של המיני לקראת 2013 ולאחר מכן בדגמי ההנעה הקדמית של ב.מ.וו שיוצגו ב-2013 גם כן.
{iframe width="576" hight="350"}http://www.youtube.com/embed/R796CpS7FwI?rel=0{/iframe}