ב.מ.וו M5 החדשה זוכה למנוע V8 בהספק של 560 כ"ס וזקוקה רק ל-4.4 שניות להאיץ ל-100 קמ"ש.
ב.מ.וו תשווק את ה-M5 החדשה (F10 M5) בגרמניה החל מנובמבר השנה קצת לאחר החשיפה לציבור בתערוכת פרנקפורט בספטמבר. ה-M5 החדשה יפה יותר, חזקה יותר ומהירה יותר מהדגם היוצא וממשיכה את מלחמת ההספקים המגוחכת של רכבי הסאלון המהירים מול אודי RS5 ומרצדס E63 AMG.
במסגרת הפחתת נפח המנועים, צריכת הדלק ופליטת המזהמים, נוטשת ב.מ.וו את מנוע ה-V10 האטמוספרי של ה-M5 היוצאת ומציבה בחרוטמה של ה-M5 החדשה את מנוע ה-4.4 ליטר V8 כפול המגדשים המוכר מה-X6M. ההספק ב-M5 עומד על 560 כ"ס ב-6,000 סל"ד (לעומת 507 כ"ס ב-7,750 סל"ד ב-V10) והמומנט רושם נתון של 69.3 קג"מ המתקבל החל מ-1,500 סל"ד (53 קג"מ ב-6,100 סל"ד ב-V10). המנוע ישודך לתיבת 7 הילוכים DCT (כולל מערכת עצור/סע) וכן לתיבת 6 הילוכים ידנית כאופציה
הגידול בנתונים מוצא ביטוי כמובן גם בביצועים בקו ישר. 4.4 שניות יספיקו בכדי להאיץ מעמידה ל-100 קמ"ש (לעומת 4.7 שניות בדגם היוצא) והמהירות המרבית מוגבלת אלקטרונית ל-250 קמ"ש, 305 קמ"ש בחבילת M-Drivers. לא פחות מרשים זה נתון התאוצה 0-200 קמ"ש ב-13 שניות בלבד. לאודי RS6 עם מנוע 5.0 ליטר V10 כפול מגדשים הספק של 580 כ"ס, מומנט זהה ו-4.7 שניות 0-100 קמ"ש ו-12.7 שניות 0-200 קמ"ש. צריכת הדלק דרך אגב עומדת על 9.9 ק"מ לליטר, בתנאי שאתם נותנים לאלטו שלצידכם לגחך על מהירות הנסיעה שלכם.
על חיבור כל הכוח הזה לכביש אחראיים צמיגים במידות של 265/35R20 מלפנים ו-295/30R20 מאחור (אופציונאלי, 19 אינצ' כסטנדרט). על העברת הכוח וחלוקת המומנט לצמיגים מאחור, אחראי דיפרנציאל M אקטיבי מוגבל החלקה עם נעילת דיפרנציאל הפועלת באמצעות מנוע חשמלי המקבל פקודה ממערכת בקרת היציבות DSC. נעילת הדיפרניציאל אפשרית בטווח של 0-100% לכל גלגל בהתאם לרמת האחזיה.
לנהג כמובן גם אפשרות בחירה הן באמצעות כפתור M על ההגה המשנה ומחדד את תגובת ההגה, דוושת הגז ועוד וכן באמצעות לא פחות מ-6 מצבים לתיבת ההילוכים D1,D2,D3 במצב האוטומטי וכן S1,S2,S3 במצב הידנית. המשרעת של מצבי תיבת ההילוכים (וכן מערכת בקרת היציבות DSC וקשיחות הבולמים בהתאם) נעים מ-D1 האוטומטי המכוון למקסימום חיסכון עד ל-S3, המכוון למקסימום ביצועים ובניתוק בקרת היציבות, מערכת בקרת הזינוק מהמקום נכנסת אוטומטית לפעולה.