ב.מ.וו מאשרת שה-M5 החדשה תוצע עם הנעה כפולה לראשונה עבור הדגם.
אם פרארי יכולה, אז גם ל-ב.מ.וו מותר להציע את ה-M5 החדשה עם גרסת הנעה כפולה. אמנם ב.מ.וו שומרת עדיין את הקלפים קרוב לחזה לגבי כל הפרטים, אך היא מאשרת שה-M5 החדשה תוצע עם גרסת הנעה כפולה שבעיקר נועדה להרחיב את מעגל הלקוחות של החברה למדינות בהן הנעה אחורית בחורף, ברכב חזק שכזה רחוקה מלהיות פרקטית.
זו גם ה-M5 הראשונה שכבר לא תהיה אטמוספרית וללא מנוע V10 ובחרטומה ימצא מנוע V8 כפול מגדשים בנפח 4.4 ליטר בהספק של 555 כ"ס ו-69.3 קג"מ. נתון התאוצה ל-100 קמ"ש צפוי להיות מתחת ל-4.5 שניות כאשר המנוע משודך לתיבת 7 הילוכים כפולת מצמדים DCT.