אקורה (Acura), מותג הפרימיום של הונדה לשוק האמריקאי, מציג את הקרוסאובר החשמלי הראשון שלו ZDX אותו המותג יחל לשווק בהמשך השנה במחיר בסיס של $60,000. הונדה תחל לעשות שימוש בפלטפורמה חשמלית ייעודית מפיתוח עצמי רק בשנים 2025-2026 ולכן אקורה ZDX מבוסס על פלטפורמת Ultium של ג'נרל מוטורס.
אקורה ZDX ישווק בשתי גרסאות הנעה, גרסת הבסיס היא גרסת הנעה אחורית או כפולה (A-Spec) עם הספק מרבי של 340 כ"ס וסוללה בקיבולת של 102kWh שתאפשר לדגם טווח נסיעה של כ- 523 ק"מ. גרסת הביצועים של הדגם (Type S) מציעה הנעה כפולה בהספק כולל של 500 כ"ס וטווח נסיעה של 463 ק"מ. אמנם בשלב זה אלו לא נתוני טווח סופיים, אך ביחס לקיבולת הסוללה לא מדובר בטווח נסיעה מרשים במיוחד.
גרסת הביצועים Type S מוסיפה על דגמי הבסיס חישוקי "22 במקום "20 עם צמיגים רחבים יותר, מתלי אוויר ובולמים אדפטיביים בכיול ספורטיבי ומערכת בלימה משודרגת עם קליפרים של ברמבו בעלי 6 בוכנות מלפנים. לשני הדגמים כושר גרירה של 1590 ק"ג וטעינה מהירה DC בהספק של עד 190kW כך שטעינה של כ-10 דקות תוסיף, בדגם הבסיס, טווח של כ-130 ק"מ.
התמונות אולי יוצרות רושם של קרוסאובר קומפקטי יחסית אך אקורה ZDX הוא קרוסאובר גדול ממדים באורך של 5.02 מטר, רוחב של 1.95 מטר, גובה של 1.63 מטר ובסיס גלגלים של 3.09 מטר.
תא הנוסעים של אקורה ZDX מציג עיצוב מינימליסטי ונעים לעין עם איזון נכון בין ממשקים פיזיים למסכים - לוח מחוונים דיגיטלי "11 ומערכת מולטימדיה מתקדמת עם מסך מגע "11.3. כמו בדגמי הונדה העדכניים, מערכת המולטימדיה מציעה, לצד הרחבה לאנדרואיד אוטו ואפל קארפליי, את כל שירותי הרשת של גוגל לרכבים כולל ניווט, סייען קולי מתקדם וחנות אפליקציות.
הדגם ישווק עם מערך מקיף של מערכות בטיחות מתקדמות, כולל גרסה של מערכת Super Cruise של ג'נרל מוטורס המאפשרת נהיגה אוטונומית בכבישים מהירים, בצפון אמריקה בלבד, ללא הצורך באחיזה בגלגל ההגה.