אודי מעניקה למשפחת ה-A5 מתיחת פנים מקיפה, עם מראה ספורטיבי יותר, מנועים מעודכנים עם מערכת מיקרו-היברידית ותא נוסעים משודרג עם מערכת מולטימדיה "10.1 חדשה הכוללת ממשק מגע.
מספר חודשים לאחר שהציגה את דגמי 2020 המחודשים של ה-A4, אודי חושפת את מתיחת הפנים לגרסת הקופה של הדגם, אודי A5 החדשה. כמו במקרה של ה-A4, גם כאן מתיחת הפנים מעניקה לדגם מראה ספורטיבי ואגרסיבי יותר לצד מערכת מולטימדיה MMI חדשה עם מסך "10.1 ומספר שדרוגים טכנולוגיים נוספים, גם בתחום הבטיחות.
מתיחת הפנים כוללת את כל משפחת דגמי ה-A5: החל מה-A5 קופה כמובן וממשיך ל-A5 ספורטבק ו-A5 קבריולט ועד ל-S5 TDI קופה וספורטבק. לפני הכל, יש לציין כי כל הדגמים בתמונות שאודי מפרסמת מצוידים בחבילת S-Line המעניקה להם מראה ספורטיבי ואגרסיבי יותר ממה שנפגוש בגרסאות הרגילות ללא החבילה.
חיצונית, אנחנו פוגשים עיצוב חדש לפנסים הראשיים והאחוריים עם חתימה תאורת חדשה, יחד עם עיצוב חדש לפגוש הקדמי המצויד בכונסי אוויר גדולים ובולטים יותר וגריל קדמי גדול יותר (שבכת כוורת בשחור מבריק בדגמי S-Line). מאחור נמצא עיצוב בולט יותר לפגוש האחורי עם מסגרת גדולה בשחור מבריק המקיפה סופיות אגזוז טרפזיות גדולות במיוחד, לעומת קטנות ועגולות בדגם היוצא. את הגג של דגם הקבריולט ניתן לפתוח/לסגור חשמלית בזמן של 15 שניות ועד למהירות של 50 קמ"ש. חישוקי גלגלים בעיצובים חדשים במידות של עד "20 משלימים את העדכון החיצוני לדגם.
בתא הנוסעים נמצא אופציות חדשות לגימור ותוספת של גימור בשחור מבריק לקונסולה בין המושבים, שם כבר לא נמצא את ממשק השליטה עם החוגה על מערכת ה-MMI שכן אודי התקינה ב-A5 המחודשת מערכת מולטימדיה "10.1 חדשה (MIB3) המצוידת במסך מגע וכל השליטה על מתבצעת כעת דרך מגע במסך או באמצעות תפעול קולי טבעי מתקדם.
המערכת כוללת בין היתר (לא רלוונטי לישראל) תקשורת בין הרכב לרמזורים כך שהרכב מציג לנהג את המהירות המומלצת בכדי לתפוס "גל ירוק" או את הזמן עד להופעת אור ירוק בזמן עמידה ברמזור אדום. המערכת כוללת Wi-Fi מובנה ובזכות עדכונים אוליין, ניתן לשדרג את המערכת בתוספת, כגון הרחבה לאנדרואיד אוטו ואפל קאר-פליי, גם אם זו לא נוספה במעמד הרכישה. לוח המחוונים הדיגיטלי שבדגם זכה לתצוגה מעודכנת וכאופציה ניתן להוסיף גם תצוגה עילית.
היצע מנועי הבנזין באודי A5 המחודשת כולל מנוע 2.0 ליטר TFSI מעודכן המצויד כעת במערכת מיקרו היברידית (MHEV) במתח של 12V. מנוע זה, המשודך לתיבת 7 הילוכים S tronic מוצע בשני הספקים של 190 כ"ס ו-32.6 קג"מ (A5 40 TFSI) או 245 כ"ס ו-36.7 קג"מ עם הנעה כפולה (A5 45 TFSI).
בגרסת הדיזל נמצא מנוע 2.0TDI עם 163 כ"ס ו-37.6 קג"מ או 190 כ"ס ו-40.8 קג"מ ומנוע 3.0 ליטר V6 עם עם 231 כ"ס ו-51 קג"מ בדגם A5 45 TDI הבכיר.
דגמי הביצועים S5 קופה ו-S5 ספורטבק, כמו בדגם היוצא, משווקים באירופה עם מנוע דיזל בלבד: 3.0 ליטר V6 טורבו דיזל המצויד במגדש-על חשמלי ובמגדש טורבו רגיל והוא נעזר במערכת מיקרו-היברידית 48V. השילוב הזה, המשודך לתיבת 8 הילוכים אוטו' והנעה כפולה, מייצר הספק של 347 כ"ס ומומנט מרבי של 71.3 ק"מ, מספיק לנתון תאוצה 0-100 קמ"ש של 4.8 שניות ולמהירות מרבית מוגבלת אלקטרונית של 250 קמ"ש.
בשווקים אחרים אודי תמשיך להיצע את דגמי ה-S עם מנוע בנזין 3.0 ליטר V6 עם הספק מרבי של 354 כ"ס ומומנט מרבי של 51 קג"מ בין 1,370-4,500 סל"ד, מספיק לדגם הקופה S5 TFSI לנתון תאוצה 0-100 קמ"ש של 4.7 שניות ולמהירות מרבית מוגבלת אלקטרונית של 250 קמ"ש.