בתחילת החודש הבא, MG ישראל תשיק לא פחות משלושה דגמים חשמליים בישראל, MG4 המשפחתית האצ'בק החשמלית החדשה של החברה, MG5 שהיא סטיישן משפחתית ואת הקרוסאובר MG מארוול R היה אמור להגיע לישראל עוד בסוף שנת 2021. אלו דגמים חשובים עבור שוק הרכב החשמלי בישראל, לא כך במקרה של הסטייברסטר (Cyberster) שנחשפת כעת אך זה בהחלט עוד מכונית של MG שהיינו שמחים לפגוש בישראל.
MG סייברסטר היא רודסטר שלמעשה מחזירה עטרה ליושנה שכן אם יש משהו בו מותג MG היה ידוע בעברו אלו רכבי רודסטר, רכבים דו מושביים ספורטיביים עם גג נפתח. אם דגמי הרודסטר של MG בעבר היו רכבים קטנים למדי, הסייברסטר גדולה יותר משמעותית, עם אורך של 4.54 מטר, רוחב של 1.91 מטר, גובה של 1.33 מטר ובסיס גלגלים של 2.69 מטר, עם מידות אלו מדובר בדגם שהוא גדול יותר משמעותית מדגמים כגון ב.מ.וו Z4.
MG תשווק את הסייברסטר בשתי גרסאות הנעה, אחורית עם הספק מרבי של 310 כ"ס וכפולה בהספק של 536 כ"ס, על משקל נמוך, יחסית לרכב חשמלי, של 1850 ק"ג או 1985 ק"מ בהתאם לתצורת ההנעה, אתם יכולים לצפות לנתוני ביצועים מרשימים בקו ישר אך השאלה החשובה יותר היא איך הדגם יתנהג בעיקולים שכן מרחב המחייה האידיאלי של רודסטר הוא בכבישים צדדיים, מרובי פיתולים ועיקולים עם נוף מרהיב.
העיצוב החיצוני מרהיב למדי ואין ספק שהסייברסטר תהווה דגם הילה חשוב עבור MG שבשלב זה, עושה את הרושם של חברה שעושה הרבה דברים נכונים בתחום הרכב החשמלי, תחת המטרייה של חברת האם SAIC הסינית.
בשלב זה MG עדיין לא חושפת נתונים מלאים על הדגם, כך שנאלץ להמתין להמשך השנה ובכל מקרה, השיווק באירופה מתוכנן רק לאמצע 2024.