BYD מדווחת על מכירות המותג בשנת 2022 והנתונים מציבים את החברה לא רק כמתחרה העיקרית כיום לטסלה אלא גם כחברה שתעקוף אותה במהלך בשנת 2023 בזכות תמהיל רחב יותר של דגמים חשמליים.
במהלך שנת 2022 BYD מכרה 911,140 רכבים חשמליים מבוססי סוללות, זה אמנם פחות מה-1.31 מיליון רכבים חשמליים שטסלה מכרה בשנת 2022 אך אם לוקחים בחשבון את קצב השקת הדגמים של BYD ואת העבודה שהחברה הגדילה ב-180% את מכירות הרכבים החשמליים שלה בשנת 2022, סיכוי גדול מאוד שבשנת 2023 BYD כבר תעקוף את טסלה במכירות של רכבים חשמליים. לצד הרכבים החשמליים, BYD מכרה מספר דומה של רכבים עם הנעה היברידית פלאג-אין.
עיקר המכירות של BYD הן עדיין בשוק הסיני שכן רק השנה החברה החלה לשווק באופן משמעותי את הרכבים החשמליים שלה מחוץ לשוק הסיני. בשנת 2022 החברה מכרה רק 55,916 רכבים חשמליים מחוץ לסין, 3710 מתוכם בישראל, אך המספר הזה צפוי לזנק משמעותית במהלך שנת 2023 שכן אז החברה תיכנס להילוך מלא בשוק האירופי ובשוק היפני.
באירופה וישראל BYD משווקת כיום רק שלושה דגמים: BYD אטו 3, האן וטאנג, אך בשוק הסיני החברה משווקת מבחר גדול יותר משמעותית שכן כל דגמי הפלאג-אין של החברה משווקים גם עם אופציה להנעה חשמלית מלאה.
במהלך שנת 2023 BYD תחל לשווק מחוץ לשוק הסיני את BYD Seal, מכונית הסדאן החשמלית המתקדמת ביותר של החברה המתחרה ישירות בטסלה מודל 3. מדובר בדגם סדאן גדול, עם אורך 4.80 מטר ובסיס גלגלים של 2.92 מטר, המשווק עם מבחר של שלוש יחידות הנעה בהספקים של 201 כ"ס עד 530 כ"ס. לדגם הבסיס מוצמדת סוללה בקיבולת של 61.4kWh ובשאר הדגמים ישנה סוללה בקיבולת של 82.5kWh.
אחד הדגמים של BYD שהיינו שמחים לפגוש בישראל הוא הדולפין, סופרמיני עם מרווח של משפחתית, 4.20 מטר אורך אך בסיס גלגלים של 2.70 מטר. מדובר ברכב פשוט, אך גם זול מאוד יחסית, עם מנוע חשמלי בהספק של 95 כ"ס ו-18.4 ק"מ יחד עם סוללה בקיבולת של 45kWh.