ריינג' רובר ספורט זוכה להתחדש בעיצוב מעודכן, תא הנוסעים משודרג משמעותית בהשראת הוולאר עם שפע של מסכי ומשטחי מגע ובגרסה היברידית פלאג-אין עם 404 כ"ס וטווח חשמלי של 51 ק"מ.
כארבע שנים לאחר שהציגה את הדור הנוכחי של הדגם, לנד רובר חושפת את דגמי 2018 המחודשים של הריינג' רובר ספורט להם העניקה מתיחת פנים מקיפה במיוחד, כולל תא נוסעים בהשראת הוולאר , גרסת פלאג-אין חדשה וגרסת ביצועים SVR משודרגת עם 575 כ"ס.
הריינג' רובר ספורט 2018 מציג עיצוב חדש לפגושים מלפנים ומאחור, יחד עם פנסים ראשיים חדשים בטכנולוגיית Matrix Pixel LED, עיצוב חדש לפנסים מאחור וכן מבחר עדכני של חישוקי גלגלים בעיצובים חדשים.
שינוי משמעותי יותר אנחנו מוצאים בתא הנוסעים בו לנד רובר התקינה את כל הטכנולוגיה העדכנית שלה אותה פגשנו באחד הקטן של הספורט, הריינג' רובר וולאר החדש. זה אומר שכמעט כל הכפתורים על גלגל ההגה ובקונסולה המרכזית הוחלפו במשטחי מגע, לוח מחוונים הוא מסך "12.3 עם תצוגה משתנה ובקונסולה המרכזית הותקנה מערכת Touch Pro Duo המשלבת שני מסכי מגע "10, עליון עבור תצוגה ותחתון הכולל שתי גלגלות רב תפקודיות ומאפשר שליטה על מערכות כגון בקרת האקלים, בורר מצבי השטח, כיוון המושבים ועוד.
שינוי משמעותי נוסף נרשם בתחום ההנעה עם תוספת של מערכת הנעה היברידית פלאג-אין חדשה, P400e. המערכת משלבת בין מנוע 2.0 ליטר טורבו, מנוע חשמלי וסוללת ליתיום-יון בקיבולת של 13.1kWh, המספיקה לפי לנד רובר לטווח נסיעה חשמלי של 51 ק"מ ודורשת זמן טעינה של שעתיים ו-45 דקות. יחידות ההנעה הזו יוצרת הספק כולל של 404 כ"ס (300 כ"ס ממנוע הבנזין) ומומנט מרבי של 65.2 קג"מ, זה מספיק לנתון תאוצה 0-100 קמ"ש של 6.7 שניות ולמהירות מרבית של 220 קמ"ש.
מערכת ההנעה P400e מאפשרת לנהג בחירה מבין שני מצבים הנעה, היברידי מלא או חשמלי מלא. המערכת עושה שימוש במערכת ה-GPS של הרכב, כאשר הנהג הכניס יעד למערכת, ודואגת לשמור על שימוש אופטימלי במנוע החשמלי/הסוללה בהתאם לתוואי הדרך לטובת צריכת דלק מיטבית. תוספת הסוללה בדגם הקטינה את נפח תא המטען, העצום גם כך, מ-780 ליטר ל-703 ליטר.
גרסת הביצועים הבכירה של הדגם, הספורט SVR, זכתה לגרסה משופרת של מנוע ה-5.0 ליטר V8 מגד-על שכעת מייצר הספק מרבי של 575 כ"ס, תוספת של 25 כ"ס לעומת הדגם היוצא, ומומנט מרבי של 71.3 קג"מ. יחד עם הפחתת משקל שבוצעה גם בעזרת שימוש נרחב יותר בסיבי פחמן, הדגם מקזז 0.2 שניות מהמיאוץ הקלאסי ל-100 קמ"ש ומשיג זמן של 4.5 שניות.
מנועים נוספים שיוצעו עם הדגם, חלקם חדשים או משופרים, הם:2.0 ליטר SI4 עם 300 כ"ס ו-7.3 שניות 0-100 קמ"ש, 3.0 ליטר V6 עם 340 כ"ס ו-7.2 שניות, 5.0 ליטר V8 עם 525 כ"ס ו-6.2 שניות, 2.0 ליטר דיזל SD4 עם 240 כ"ס ו-8.3 שניות, 3.0 ליטר V6 דיזל TDV6 עם 258 כ"ס ו-7.7 שניות, 3.0 ליטר V6 דיזל SDV6 עם 306 כ"ס ו-7.3 שניות ו-4.4 ליטר V8 דיזל SDV8 עם 339 כ"ס ו-6.9 שניות.